Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • lanovia 08

Snart fru wennerström. Låter otroligt jobbigt.
    Har du någon bild på den tredje klänningen du funderar på?
    Du känner dig själv och din kropp bäst, hur stor är sannorlikheten att du lyckas gå ner det du behöver för att komma i klännigen du har nu? Räcker det med att röra sig lite extra och skippa godis totalt de 3,5 månaderna som är kvar?
    Klänningen du har i galleriet är verkligen jättefin!

• lanovia 08

Vad gäller festhäftet så gör skriver vi gästpresentationerna själva. Om oss får våran toastmaster skriva och min bror skall fixa sånger. Så vi har spritt ut jobbet lite.

• lanovia 08

Klart det går! Om du inte redan gör det, är ett tips att ta en morgonpromenad före frukosten så skall du se att det händer en hel del på vågen.

Haha, du är välkommen hem till oss. Vi har massor som behöver målas. Du kan även får gräva upp växter och dra ogräs om du vill. .-D

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 09:42:18 följande:

jo det bli ju det, men det SKA gå!.. jag håller er uppdaterademen jag tror bara det blir mer rörelse så ska det som sagt inte va några problem. Det är ingen som behöver ha ommålat hemma?.. för just vi denna tidpukt förra året, stod vi i en flytt och målade om heeela lägenheten, DÅ gick det neråt på vågen många happ
  • lanovia 08

ojoj tjejer, det där med klänning är inte lätt. Jag älskar min klänning, men har ändå fått nojja den sista tiden. Tänk om det inte är tillräckligt bra. Men jag vägrar gå och prova fler för då kommer jag också stå där med två klänningar till slut.
    Jag älskar min klänning, min sambo tycker den är superfin (var ju han som valde den) och våra föräldrar har sagt att de tycker den är jättefin. Så vad är problemet? Ändå är jag där och nojjar.

Kan det vara så att vi drabbats av bröllopsnerver?

• lanovia 08

Har försökt förtydliga i TS nu. Låter grinigt det jag skrev, men det var inte meningen, hoppas ingen skräms bort pga av det.

• lanovia 08

Snart fru wennerström, attans att du inte bor närmare! Men ja om du skall ta dig från Gävle (?) till Göteborg för att måla hos oss blir det nog lite väl långt! Men vi kan erbjuda första klassig inkvartering.

Det där med hungrig innan frukost är nog en vanesak. Jag är också hungrig när jag vaknar, men har lyckats vänja mig med att ta promenad med hunden innan frukost.

• lanovia 08

Troll1, vilken del av Götet befinner du dig på? Där jag sitter är det halv mulet. Tror jag får förflytta mig till din del.

Vad jobbigt med utslagen. har de kommit nyss eller? Kanske något du borde kolla upp?

• lanovia 08

Shit vad flitiga ni har varit här. Det är ju livsfarligt att inte besöka denna tråd en hel kväl. jag har sett saker att kommentera på men vet inte ens i vilken ände jag skall börja i...
    Matildaochniklas, snygg ring och klänning.

fyfy, än kan du nog ta det lugnt. För oss tog det två vardagar innan korten kom fram.

Troll1, nej jag har inget tips på någon bra florist. Vi gifter oss inte i stan så jag har tatt en florist som ligger närmare. Frisör går jag hos en jättebra, men de jag skulle kunna misstänka att de är dyra med uppsättningar. Salong Saxée heter de ifall du vill kolla upp priset.

• lanovia 08

Igår fick jag ÅNGEST. Har köpt en axelbandslös bh som jag varit nöjd med. Fram tills för ett tag sedan när mina bröllopsnerver började spela spratt med mig.
    Igår skulle jag ut på jagt efter ett par trosor som håller in magen lite.
    Helt plötsligt står jag i någon torsett (?) liknande sak, vet inte exakt vad det heter. Och i den så var som det verkade en jättebra bh. Fick tyvärr med mig fel storlek in i provrummet så jag kunde inte prova exakt. Skall lägga bättre energi på det en annan dag. Har stora bröst så det gäller att det är något som håller dem på plats.
    Men herregud jag har ju redan lagt ut några hundralappar på en bh skall jag då gå och köpa en till som kostar 500kr!!!?? Vad jag vet så behöver man en under klännigen.

Sambon var förvånandsvärt lugn när jag kom hem. tyckte att vill du ha den andra istället så får det vara så. Då köper vi en till. Bara du inte skall ha två klänningar!!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)