Inlägg från: Robina67 |Visa alla inlägg
  • Robina67

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

jag kan bocka av Brudklänning nu!!
    Hittade en på Blocket och jag var o provade den i kväll, och den satt som handsken! PUH!

• Robina67

det är en Nixa, med axelband och en liten dekorering som ser ut som små blad (?) under bysten, samma längst ner en kant på klänningen. Samt en underkjol till.. Jättefin faktiskt! Rätt storlek oxå - ibland ska man ha tur

• Robina67

Välkommen till september-gänget, blueroose!

Jag ska skriva våra inbjudningar nu i helgen och sända ut, med OSA 1:a aug

• Robina67

jag har varit borta på en semestervecka utan uppkoppling... Hmm... och tiden är nu mindre än 3 månader kvar...
    jag är ute efter någon sjal till min klänning. Något att lägga på axlarna tror jag kan vara skönt, fast jag tror att det kommer att vara ganska ljummet, optimist som jag är, den 20:e..

• Robina67

Vad synd Vit ros att du inte fick klänningen! Men det är väl bäst vad som sker, antar jag..
    VI var o tittade efter vigselring igår igen, och nu föll jag för en annan än den jag tänkt ut från början!
    Började tänka på och vilken typ av underkläder man ska ha.. Hmm.. Jag ska ha en klänning som är u-ringad (alltså inte axelbandslös). Vad passar till det om man vill få en lite större byst??? Förslag tack!

• Robina67

vi kommer sova bröllopsnatten hemma (vi har 4 barn o 2 hundar...)men dagen efter åker bara vi 2 iväg 4 dygn till Italien, och bor på en vingård.. Mmmmmm - längtar som en tok

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)