Inlägg från: Kärlek08 |Visa alla inlägg
  • Kärlek08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

det kommer nog min sambo bli tvungen att göra också . jag var så nöjd redan när jag var ocjh provade ringen första gången, och då hade hon bara fixat till stl och insidan likson, utsidan var inte alls bearbetad då, och inga safirer fanns heller...

• Kärlek08

lät precis som en sådan hippa jag skulle vilja ha... kul att de engagerat sig så, det är ju det man uppskattar, att de tänkt på dig och tagit sig tid. Tid är ju det värdefullaste vi kan ge någon.

Nu MÅSTE jag rätta alla elevernas uppsatser... :(

• Kärlek08

det är bra äckling! Så jobbar jag oxå, när en sak är avprickad på listan så tittar jag inte mer efter den saken annars skulle jag bli galen...

• Kärlek08

Jag måster återkomma om det där med svensexa... är jag den enda som helt politiskt inkorrekt inte bryr mig om min blivande får en strippa på sin svensexa?? Jag skiter verkligen i det, och ärligt jag struntar i om han gillar det också. En strippa är en strippa, en fru är en fru liksom... är jag knäpp?

Jag skickade också in hindersprövningen runt de datumen skonie, vi har också fått tillbaka den.

Har idag, i tidningen, läst att stället som ska sminka mig har gått i kk. så nu måste jag hitta ngn annan...

• Kärlek08

nämen precis. min blivande gillar också halvnakna kvinnokroppar, företrädesvis min men om hans polare väljer en strippa till honom så ser han det nog för vad det är, en kul grej, och får nog inga dumma idéer . Sedan kan man ju diskutera sexindustrin hur helt andra moraliska aspekter, men det tänker jag inte göra här.

• Kärlek08

Akta dig Skonie, sånt där kan komma efteråt när ni nu ska vara så hemlighetsfulla... vet flera som "råkat" ut för det

• Kärlek08

Jag är nog benägen att hålla med Lanovia där... får jag en inbjudan till ett bröllop till min sambos arbetskompis t.ex. och sedan två månader senare en inbjudan till min brors bröllop och det är samma dag så skulle jag ju aldrig missa min brors bröllop. Ärligt talat inte ens om jag tackat ja till det första bröllopet... hmmm är det elakt? rent hypotetiskt alltså

Nu verkar det ju dock som att dina vänner endast valt på var de tror att de kommer få roligast och det känns ju lite småfräckt. Hade de tackat ja till ert bröllop?
    lanovia 08 skrev 2008-05-29 08:46:52 följande:

Ankan80, vad snobet om ni hade räknat med att de skulle komma till er. Men det beror sig ju också på hur nära de står de andra som gifter sig. Jag skulle helt klart gå på det bröllop som jag känner mig närmast till oavsett vem som skickade ut inbjudan först så länge jag inte lovat att komma på det ena.Har en kompis som gärna skulle komma på vårat men hennes kusin gifter sig samma dag och det vill hon ju också gå på. Självklart väljer hon kusinens. Hmmm... undar om hennes kusin hänger på den här tråden också?? Då är vi ju rivaler om en gäst!
  • Kärlek08

Jag börjar bli lite orolig för att våra inbjudningar inte kommit fram... vissa som man trodde skulle slänga sig på telefonen för att typ säga att de inte hade anat någonting har inte hört av sig. Och flera av min blivandes kompisar har han pratat med och de har inte sagt ett ljud om bröllopet... det kan ju vara så att de inte anser det så himla viktigt, jag vet men man kan väl nämna at tman fått inbjudan iaf. Skulle jag ha gjort.

• Kärlek08

tack Ankan80, nu känns det bättre ja, folk är väl helt enkelt lata... och vårt osa är inte förrän 26/7 så jag klagar inte :)

Angående att folk svarar i förbifarten så är det väldigt skönt när ngn annan sköter avprickandet av gäster. Vår toastmaster står som den man ska anmäla till på vår inbjudan och om vi får några som säger att de kommer kan vi bara svara typ "se till att anmäla er till XX också så att han kan håla en övergripande koll" mkt skönt!

• Kärlek08

Ja det har jag också funderat på... har också många medlemsskap och sånt. Men jag ser det så här; körkortet tror jag kommer automatisk (nybeställningslapp alltså.), kort man betalar med är viktigast så dem kommer jag fixa så fort som möjligt. Ska man resa någonstans är det viktigaste att det står samma namn i passet som på biljetten, annars är det kört. Övriga kort och medlemskap märker man väl eftersom, man kan ju liksom ringa och ändra varje gång man får post som det står fel på...

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)