SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
matildaochniklas, superfin väska!!! Var har du köpt den?
matildaochniklas, superfin väska!!! Var har du köpt den?
Nu har jag varit ute på landet och varit utan BT i flera dagar. Har haft lite abstinens
Jag har varit ute och letat koftor till min klänning, men inte hittat något fint. Väntar till höstkollektionerna kommer och hoppas på bättre tur. Men jag räknar med att behöva något att dra över axlarna den 20 september... även om jag hoppas på en varm brittsommar. Logen där vi ska dansa är inte uppvärmd... så antingen blir det kofta eller mycket spriit och dans
Jag köpte en kofta idag till min klänning (rea på mQ ). Den är inte så bröllopig kanske men fiiin! Den är ljusgrå... letade efter vitt men det mesta är ju kritvitt och inte ivory som klänningen så det var lättare att bryta av med någon annan färg. Tror inte det gör något?! Jag tänker att den mest är för att jag ska kunna dra på mig något fint om det blir kallt att stå utanför kyrkan och när vi åker båt (och eventuellt på festen på kvällen eftersom vi är på en loge). Ska lägga upp en bild sen
Snart fru Wennerström skrev 2008-06-23 20:01:11 följande:
Ojoj, idag har jag varit duktig
Jag har bokat konsultationer med florist, frisör och makeup. Dessutom har vi bestämt en tid med fotografen när vi ska åka ut till platserna där vi ska fotas...
...det är ett pussel när man bor 25 mil bort från bröllopsplatsen men nu verkar det som att vi hinner med alla under en semestervecka i Småland (plus Tysklandsresa och Ullaredsshopping ). Skönt! Det har varit ett stressmoment för mig att hinna träffa alla utan att behöva åka "hem" för många gånger. Önskar bara att vigselförättaren kunde svara i telefon så att vi kan boka en tid med henne också.
Vet ni andra när ni ska ha ert vigselsamtal?
Helena Johansson skrev 2008-06-24 11:46:53 följande:
Kan man köpa underkläder för 900 spänn? Jag var och provade idag och hittde ett jättefint set med bh/trosa + ett par superhotta och fina stayups Men jag är (tyvärr) tjejen som jämt går i småtrasiga bomullstrosor och halvsunkiga bh:ar (eftersom jag är fattig student) så för mig känns det som massor med pengar för en sådan grej (behöver jag säga att jag är smålänning )... men kanske skulle jag unna mig och mannen den här gången.
Hur mycket lägger ni andra på underkläderna?