• avil

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

karlek08-kul att ringen var fin.Sätt ut bild på den .

Ugla-enstensringen du har i galleriet är ju fin.

• avil

snart fru wennerström:

äsch-HON är ju med er alla ändå.I tanken o i hjärtat!
    HON vill säkert att ni ska må bra o ha trevligt osv.det är då jag övertygad om.
    Klart det är tråkigt o sorgligt.Men det är livets gång....
    Hon var gissningsvis lite äldre? eller...det är alltid sorgligt!!O när nån dör så är det ju aldrig så att det "passar"....liksom.....

• avil

kärlek08-nä blandade ej ihop er.Du missade nog att jag 1 skrev att vi gärna ville se din ring!

SEN till UGLA-att den enstensring hon har i galleriet är fin.

• avil

Dsy-jag tvärtom!! haha.Bor här i sverige,o ska fara till cypern!!

• avil

ugla-vad har du för typ av förlovningsring??

• avil

fröken förväntan:jag köpte en trosa för typ 349 kr+ BH för 669!
    O det brukar jag INTE göra.........Kändes dyrt,men man kan ju ha det fler än just bröllopsdagen .

• avil

Jag har lagt hindersprövningspapprena o pappret om efternamn på postlådan!!
    Så det kommer väl tillbaka om nån vecka.......

Däremot kommer våra vänner som vi ville ha med till cypern,inte att följa. .snyft.
    Jättetrist! Men de hade inte möjlighet..Det får vi ju fatta så klart..men det är JÄTTEtråkigt.Det är de enda som ens vet att vi ska gifta oss.o de enda vi ville ha med oss.Det är de två vuxna o deras två barn som vi gärna hade sett följde oss.....
    Jaja,det blir nog bra ändå,men det känns ändå tråkigt.

Frisyr vet jag inte alls hur jag ska göra med?? ska nog leta upp en frissa i cypern som fixar mig fin-har så svårt att göra det själv! O måste få klippa lite också-har för långt hår nu!

ska gå på maku up store o lära mig sminka mig enkelt...tänkte jag.
    o gubbens o barnens kläder måste vi iväg o fixa! snygga byxor o nån skjorta...
    mycket att stå i....

• avil

robina-MarieJo har bra bhar!! o torselletter.o trosor.Kolla på deras hemsida eller på inteam underklädeskedja.

• avil

kärlek08-vet av en svensk frisör i närheten av vårt hotell...ska försöka leta rätt på henne.

• avil

Jisses,nu börjar det närma sig!! 1 juli idag!
    bara juli o augusti o halva sep kvar!!
    härligt!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)