BT-träff i Finland?
Finns här finlandssvenskar som skulle tycka det vore roligt med en BT-träff i Finland? Bor själv i Helsingfors.
Terasserna börjar ju så småningom att öppna, hur skulle det vara med en kopp kaffe eller en öl?
Finns här finlandssvenskar som skulle tycka det vore roligt med en BT-träff i Finland? Bor själv i Helsingfors.
Terasserna börjar ju så småningom att öppna, hur skulle det vara med en kopp kaffe eller en öl?
Flyttar upp...
Hej Kicker!
Vore jättekul med en träff någon gång i juni kanske. Då ska jag på bröllop i Oulu, men det är ju inte omöjligt att mellanlanda i Helsingfors. Visserligen har jag familj och är jag gift sedan länge, bor i Sverige, men det vore inte helt fel att ha lite kontakter i Finland. Min man är sverigefinne, själv är jag född i Kiruna. Jag besöker BT minst en gång i veckan i och med att jag kollar marknaden och hur vindarna blåser när det gäller bröllop. PGA mitt jobb. Är du intresserad, så svara här på tråden.
Kanske vi hörs?
Hej Mymlan!
Jo, det skulle vara trevligt att träffas! Roligt att se att det fanns lite intresse iallafall! Hoppas fler hör av sig!