• tingeling2

Så har man blivit hippad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I går den 17 maj blev jag hippad!!

Har fått vissa indikationer på att detta skulle ske via sms... Det har ju gått ett långt lopp här i helgen på 21 km. Göteborgsvarvet...

Herregud vad nervös jag var över att få springa detta lopp och hade diverse planer att få slippa undan.....

Men vid lunchtid igår så körde det in en buss från västtrafik in på vår lilla väg i vårt bostadsområde. Den var smyckad med ballonger, girlanger och stora röda hjärtan!! Hela bussen var knökad med 18 vänner, mostrar, mamma, blivande svärmor. Herregud!!!

Bussen drog iväg och jag omvandlades till en norska i träskor och lusekofta, in i allum (ett köpcentrum) och sälja norska flaggor på norges nationaldag! Läste lite norgehistorier i toalettkön.

In i bussen igen och vidare till röda-sten som ligger precis under älvsborgsbron. Där var det picnic, och sedan in till en silversmed www.annamartinsson.se där var vi i tre fantastiska timmar och tillverkade ett jättefint armband till MIG!!

TACK ANNA!! För denna upplevelse tillsammans med mina vänninor!

Sedan gick bussen igen och jag fick springa in i mål på göteborgsvarvet!

Avslutade kvällen med grekisk mat hemma hos en av vänninorna.

Tänk vilka fantastiska vänner man har och vad grundlurad man kan bli plus vad shysst minne för alla.

Denna dag kommer jag aldrig att glömma, TACK!!!

• Svar på tråden Så har man blivit hippad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • tingeling2

Armbandet som vi gjorde finns i mitt galleri!

• Brud 080823

Vad roligt! Lycka till med bröllopet.

• Pyron

Vilket häftigt armband.
    Låter som att du hade en rolig kväll.

Lycka till med bröllopet

• tingeling2

Ja Pyron underbart! Tänkter ha armbandet på mig vid vigseln. Tycker att det skulle kännas fantastiskt!

• majsannio

Visst är det underbart när ens vänner lägger ned sådan planering och tid för just dig!

• majsannio

Visst är det underbart när ens vänner lägger ned sådan planering och tid för just dig!

• tingeling2

Ja, har förstått att vattenfast maskara är min nästa investering!!

majsannio skrev 2008-05-18 22:04:30 följande:
  • Goldensea

Vilket snyggt armband! Vad roligt att din hippa var så lyckad. Sälja norska flaggor tycker jag verkar vara en bra nivå på pinsamheter.. (Det kan ju vara så att man själv börjat nojja lite för en ev möhippa)

Vattenfast mascara tror jag att jag också måste införskaffa mig till dagen D!

• öland2008

verkligen fint armband:) Lycka till med bröllopet:)

• EvelinaK

Vilket fint armband! Kul att det blev en sådan lyckad dag!
    Jag väntar lite nervöst över min möhippa, börja bli lite nojig..

• tingeling2

ellerhur blir man nojig!!

Jag sa helgen innan till min m2b att vi nog inte blir uttagna på möhippa resp svensexa... Men båda satt lite besvikna och försökte övertyga varandra att det var nog skönast så!

Ha ha ha! Sä lurad man kan bli.

Nästa helg är det min sambos tur!

Svar på tråden Så har man blivit hippad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!