Hur skall jag göra med den deprimerade tärnan ?
Jag har bett en av mina närmaste vänner att vara tärna på vårt bröllop.Hon tackade ja .
Igår började hon prata om vilken rärg på klänningen hon skulle ha och att hon nog skulle färga håret så att hon inte själ så mycket uppmärksamhet ..(?) och sa att hon inte kunde sjunga i kyrkan (fast jag inte bett henne ?)..osv
jag fattade inget men sen vart hon full o (hon har gått ner mycket i vikt pga separation)och beröttade att hon fått tillbaka anorexian och att hon inte är en egen person och bara är ett skal (men ändå tycker hon att hon är snygg)jag fattar inte allt men jag sa att jag älskar henne som hon är och hur hon än ser ut.. och jag frågade om hon hade fått hjälp med sjukdomen och då vart hon lite irriterad och sa att om jag skulle prata om det så skulle om klippa av banden till mig och sen sa hon att vi inte är kompisar för att jag aldrig ringer...Men det är ömsesidigt sa jag och föresten så trodde jag inte att vi behövde ringa varann hela tiden att vi ändå har haft varandra. Hon älskar att vara i centrum och spexa och dyl vilket är kul i viss mängd men jag vet inte..
Hur skall jag göra jag vill inte att bröllopet skall bli en deprimerad cirkus och samtidigt vill jag verkligen ha med henne som tärna men jag vill att hon skall må bra..
Har någon något tips?