• Stardusty

Totalt hopplösa/o-påhittiga....!

Jag och m2b firar 2 år på onsdag och har i vanlig ordning noll idéer på vad vi ska hitta på då. För det första är vi ute i väldigt dålig tid, många ställen är fullbokade redan en vecka innan, sen för det andra så vet vi inte vad vi vill göra!
    Vi har tittat runt på massage/ansiktsbehandlingar men där är det fullbokat. Ni på BT kan väl gnugga idéknölarna och komma med förslag i Sthlm? Det gäller alltså em/kväll den 28e maj, kom med förslag!

• Svar på tråden Totalt hopplösa/o-påhittiga....!
  • Waersta

Gör något ni aldrig gör annars!! Picknick i en park, köp mat från ett uteställe som har hämtmat..

• Ilbäcksan

Ut i skogen och ta med korv och bröd och grilla över öppen eld(glöm för guds skull inte tändvätska, då kan ni få hålla på i evighet, jag vet). Det är något av det mysigaste jag vet, hitta någon fin plats vid något vatten kanske.

• Stardusty

Tack för svaren/idéerna!!

Ja, något speciellt med middan hade vi ju tänkt göra, typ restaurang eller nåt lyxigare hämtställe, men vi skulle vilja göra någon "aktivitet" också, som t.ex. massage el. likn., sånt man inte heller gör så ofta! Så fler förslag tas gärna emot

• Tooticki

En romantisk, lyxig pic-nic på något vackert ställe med skaldjur, champagne, frukt, choklad.

Spara firandet till helgen och åk till något mysigt ställe fredag-söndag, Hasseludden Yasuragi, Gimo Herrgård. Flyg till Köpenhamn, eller varför inte till Göteborg och bo på Gothia Towers, ät middag på deras underbara restaurang Heaven 23, besök Liseberg (mitt över gatan).

• Stardusty

Ja en weekend är inte helt fel, men duktiga vi är ju självklart fullbokade fyra helger i rad nu... Visst kan man spara det till senare tillfälle, men på nåt sätt vill man ju göra det "roliga" när det väl är vår dag! Får väl skylla oss själva att vi planerar som krattor....
    Dock väckte din idé en annan idé hos oss, om man skulle ta in på hotell/spahotell över natten? Fast lite anti-klimax att behöva gå till jobbet dan därpå

Lyx-picknicken lät super, såg den framför mig

• Tooticki

Vi firar 1 månad som gifta resp 2 år sedan första dejten idag och har ännu inte planerat något... Blir nog bara god mat hemma för vi var ute i helgen.

• Aleta

Kan ni inte börja lite senare på jobben dagen därpå? En mysig hotellfrukost är ju inte fel...Har ni råd så kan ni ju hyra ett hotellrum med jacuzzi och vips så har ni ett eget spa

Svar på tråden Totalt hopplösa/o-påhittiga....!