• Hallonmums

    hans fotboll förstör hans svensexa.

    fick veta att min kille skulle ha svensexa imorgon i går. Men nu ringde killen i dag och sa att min m2b måste visst spela fotboll imorgon.. de hade pratat med tränaren som sagt att han måste komma med och de får väl ta honom på kvällen istället... typ 20,00 :(

    det är så jobbigt han har fotbolls match nästa helg också sen så är det alltid fotbolls matcher och träningar och säja saker och komma och kratta. min kille jobbar kväll varannan vecka så så hinner vi inte träffas och nu har han match varje helg fram till september utom två helger... helt OK om det inte vore för att de inte vill ställa upp nu när han ska ha svensexa...

    dåligt skrivet av mig men jag blir så lessen och arg...

  • Svar på tråden hans fotboll förstör hans svensexa.
  • anna 2008

    Jag är ledsen, men jag förstår inte ens vem som är vem? Är det "killen" som är din m2b eller vad menar du? Vem var det som pratade med tränaren och vilka är det som inte vill ställa upp?

  • DetOrdnarSig

    Vaddå måste komma med? Jag tolkar det som att fotbollen inte är hans jobb och då måste han ju ingeting (enligt mig). Hans svensexa är EN GÅNG som aldrig kommer åter. Det är klart att ur tränarens perspektiv "måste" alla vara där, men det skulle jag strunta högaktningsfullt i.

  • 2aug08
    DetOrdnarSig skrev 2008-05-23 22:49:30 följande:
    Vaddå måste komma med? Jag tolkar det som att fotbollen inte är hans jobb och då måste han ju ingeting (enligt mig). Hans svensexa är EN GÅNG som aldrig kommer åter. Det är klart att ur tränarens perspektiv "måste" alla vara där, men det skulle jag strunta högaktningsfullt i.
    Håller med!
Svar på tråden hans fotboll förstör hans svensexa.