Svarta listan... ..behövs en sådan, vad tycker ni?
Med jämna mellanrum läser man någon insändare här på BT om någon som fått dålig service eller dåliga/inga varor från ett företag. Ringar som försvunnit, fotografer som är dubbelbokade eller butiker som slänger ut en(!) är vanliga exempel. Ibland handlar det om rena bedrägerier, men ibland visar det sig vara ett missförstånd eller att många andra BT:are tycker att företaget sköter sig bra.
All sådan information tycker jag är extra viktig och bra, för man vill ju inte själv råka hamna i den sitsen när man planerar sitt bröllop.
Därför föreslår jag att BT skulle göra oss tjänsten att lägga in ytterligare ett bröllopsämne (vet att det redan finns väldigt många..) som heter något i stil med "Varningar" där sådana inlägg kan samlas. Då blir det lättare för mig som bröllopskonsument att hitta denna information. Det handlar ju heller inte om att BT tar ställning i något fall, utan bara tillhandahåller en rubrik för de inlägg som handlar om att folk blivit dåligt bemötta. Skulle ett företag faktiskt sköta sig brukar det ju av svaren i sådanan trådar framgå att det finns nöjda kunder också.
Vad tycker ni, är detta något som behövs/skulle uppskattas?