• JJES

Nu är jag FRU! :-)

Exakt 15.16 lördagen den 24 maj svarade vi JA till varandra.
    Vigseln skedde i största hemlighet i Göteborgs rådhus och enbart våra barn var närvarande. 5 minuter innan vigseln, när vi satt o väntade, så fick de reda på att vi var där för att gifta oss.
    De blev förvånade och glada.

Efter den superhemliga vigseln skickade vi ut SMS till samtliga berörda personer där vi talade om att vi gift oss och att det varit hemligt in i det sista.

Kvällen efter vigseln tillbringade vi sedan tillsammans med barnen på Liseberg, där vi faktiskt gick på min bror med familj som var rejält chockade. Mamma vart så rörd o tårögd av sitt SMS att det tog henne en stund att ringa o gratta.

Vår dag blev precis som velat ha den, lugn och mysig tillsammans med barnen. Festen....ja den tar vi om nån månad eller så och min glada bror erbjöds sig genast att ta hand om all matlagning gammal kock som han är och van att göra bröllopsmiddagar.

Nu har jag fått dela med mig av vår dag även till er härinne och jag Grattar alla nya som gamla brudpar till ert event!

• Svar på tråden Nu är jag FRU! :-)
  • AnnaochHenrik

Å, vad mysigt det låter....
    Stort GRATTIS till er!

• JJES

Tack så mycket! Det känns bra i hela kroppen! Knepigt eftersom ingenting egentligen ändrats.

• Aleta

Grattis! Vad kul att det blev precis som ni hade tänkt er.

• Bröllopsyra2010

Grattis, o lycka till!

• gustafmatilda

Grattis till er båda. Lycka till i ert äktenskap!

• furillen

grattis!!! och många lyckönskningar!

• matildaochniklas

Grattis! Det låter som en supermysig dag!

• Sosofofia

Grattis! Det lät som om ni verkligen fick er dag!Skrattande

• Rosenpetunia

GRATTIS till er nygifta
    Låter som en mysig dag!

Du/ni kommer att märka att visst är det skillnad, även om vardagen är som vanligt...
    Det är många små, men ack så betydelsefulla, saker som ändras. Den allra största förändringen finns ju inom er själva, i att ni delar gårdagens speciella stund. Då ni återigen "valde" varandra och bekräfatde er kärlek ännu en gång.

Kul att reaktionerna var positiva Vi var lika hemliga som ni och det har vi inte ångrat en sekund! De enda som vi ville ha med var våra barn.

Underbart att ha en bror som är kock Och gulligt av honom att direkt erbjuda sig att hjälpa till!

Lycka till i framtiden, som hustru & man. Må er väg vara kantad av solsken och endast en o annan liten regnskur!

• JJES

Återigen tack till alla fina lyckönskningar!

• pale

Grattis till er båda. Vilken underbar dag!

Svar på tråden Nu är jag FRU! :-)