mors dag!!
Jag vill bara gratta all mammor här inne på BT på Mors dag. GRATTIS!!
Jag vill bara gratta all mammor här inne på BT på Mors dag. GRATTIS!!
Grattis grattis
Grattis! Och pust... Min pubertetsdotter ;) vägrade lämna hemmet och träffa kompisar eller följa med sambon och de mindre till lekplatsen och äta glass. Min enda önskan för dagen var ett gäng tim för mig själv för att gå igenom alla papper och ekonomin (inget med bröllopet att göra).
Hon vägrade tills hon fick datorförbud och tvförbud och löftet om glass när de gick ut. Åh, vad svårt det är med pubertetsbarn! Är en sur mamma roligare än kompisarna som spelar fotboll hela dagen idag?
Tackar!
GRATTIS till alla andra mammor oxå!
Tackar
Grattis till alla abdra mammor oxå
mina barn gav mig en tröja där det stod "världens bästa mamma" på, ska alltid ha den på mig
När min 6-åriga dotter vaknade i morse och jag stod vid hennes säng sa hon "men du skulle ju sova i din säng nu". De skulle fixa till mig på morgonen. Alla sov länge bara för att de såg på melodifestivalen.
Stort TACK! och grattis till er andra mammor där ute också
Grattis till alla mammor!
Jag ska ner på stan efter jobbet och köpa nåt fint till mamma =) Eller också ritar jag en teckning, det funkade ju när jag var liten
Tack.
Jag har fått ett bigarå-träd av mina härliga barn.
Ett stort grattis till alla andra mammor.
Tack så hemskt mycket
Och ETT STORT GRATTIS till alla andra mammor med! Visst är det en gåva i sig att få vara just mamma? Jag är så oändligt tacksam för att vi fått våra barn!
Idag blev jag väckt med frukost på sängen (uppskattas även av vovven ... kan ju råka bli en o annan smula kvar i sängen... ), sång och en stor bukett med röda rosor. Jag blir lika rörd varje år. Äldsta barnet är på musikfestival denna helg men tog sig ändå tid och ringde till mig på morgonen. Det värmer i mammahjärtat