Hippad!
I går så hände det. Jag blev hippad.
Dagen örjade med att jag vaknade av att det stod 6 tjejer i mitt sovrum med champagneglas och jordgubbar i händerna. Ett mycket trevligt sätt att vakna på får jag säga. Efter att vi druckit skumpa och ätit lite fruskostmackor, så begav vi oss iväg ut på stan. Första anhalt var att spela in en låt i en studio. Jag fick sjunga "bra vibrationer" med hemmaskriven text. Det var jätteroligt även om det är jobbigt att höra sig själv sjunga. Det blev ändå okej måste jag säga. Jag har hört värre efter inspelningen drack vi lite mer skumpa ute i det gröna för att därefefter gå en lång härlig promenad till ett trevligt ställe där vi åt en underbar lunchbuffe. Efter maten promenerade vi vidare igen, och nästa anhalt blev ett danscenter, där vi alla danskade afrikansk dans i nästan 2 timmar. Jag hade på mig konstiga afrikanska kläder, och gud vad vi skrattade. Det var jättehärligt, det satt ett helt gäng med afrikanska killar och spelade trummor när vi dansade. Det var verkligen annorlunda och roligt. Efter dansen begav vi oss hem till en vännina där vi drack mera bubbel och satt och snackade skit innan vi käkade en underbart god 3-rätters middag med fantastiska viner till. Hon hade gjort så fint med vacker dukning och hela baletten. Efter middagen hade vi en liten quiz med frågor om mig som alla fick svara på i ett 1 X 2 formulär. Givetvis frågor om gamla ex och sånt för att plåga mig lite lagom snällt. Många skratt blev det. Sen drack vi lite mera vin och rundade sedan av kvällen därefter. Jag var hemma vid 12 på natten, vilket var helt perfekt! Man är ganska mör när man varit igång sen 8 på morgonen oh druckit champagne hela dagen. Kul var det och nöjd är jag. Men vad NERVÖS jag belv sen när alla sa hejdå till varandra och jag hör folk säga "vi ses på bröllopet". Då insåg jag att SHIT! DET ÄR BARA 3 VECKOR KVAR NU!!!!