• Anki1979

Hippad :)

Igår blev jag hippad *hehe*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-25 17:23
    Ja i går var det min tur, man mår ju som man förtjänar i dag men så roligt jag hade. Dagen började med att tjejerna bankade på dörren och jag fick ögonbindel på mig direkt.. sen satte dom på mig lite kläder och en flaska med förfriskning runt halsen och undertiden packades det ner saker som jag skulle ha för kvällen. När det var klart gick vi ner på parekeringen o där fick jag inta en macka med en kaffe och kaffe gök :)Sen pkte vi iväg i bilar och när vi kommer till stället vi skulle tog de av ögonbindeln och då befann vi oss på Utmaningarnas hus i Limhamn det var riktigt kul vi delade upp oss i lag och sen satte vi igång.. Mitt lag vann *hihi* där efter fick jag ett diplom och en medalj :) Sen ut till bilarna igen och på med bindeln, så pkte vi iväg och helt plötsligt så stanna vi och jag skulle av och in i en annan bil och sen bar det iväg, vi gick ur bilarna och gick en bit, jag fick stå kvar med bindeln på mig. Sen eftern en stund åkte den av o då hade dom dukat upp massa godsaker på en picnick filt och det var champange, vi hade så mysigt och trevligt, jag blev utfrågad om massa saker och därefter fick jag ett uppdrag att gå och klippa kalsonglappar från en massa män, och jag hade även en skylt på ryggen där det stod vill du ha ett kill? Då jag hade med mig en fjäder som jag skulle kitlla med :) Efter det åkte vi hem till en av tjejerna och där var det fint uppställt med bord o rosblad osv :) Så fick jag ta en dusch och där efter fick jag lägga mig för o få en ansiktsmask o slappna av... riktigt skönt var det :) Sen kom det fram ost, kex och vin och då ringer det på dörren då kommer det en tjej från Lustparty som ska visa sexleksaker :) efter det beställde vi Thaimat, mycket gott :) och sen kom det fram några lerklumpar och där skulle jag göra min blivande man naken av denna lera :) Sen blev jag sminkad och där efter var det utgång :)
    Jag hade en underbar dag i går och jag vet inte hur jag ska kunna tacka alla mina underbara vänner som var med o gjorde denna dagen till nåt så speciellt! Det betydde jätte mycket för mig!

• Svar på tråden Hippad :)
  • Goldensea

Det låter som att du hade en härlig hippa!

• Anki1979

Det hade jag absolut

Goldensea skrev 2008-05-27 21:07:59 följande:
    Det låter som att du hade en härlig hippa!
  • Soon 2 be Mrs

Det lät jätte roligt... Jag är jätte orolig för min möhippa... man vet ju aldrig vad som händer eller när det händer...

• Miss Blue

Låter som du fick en toppen-hippa!

Svar på tråden Hippad :)