• jennieoper

Möhippan....

Nu är den gjord me

Det hela började med att jag & min m2b åkte till Tranås till min blivande svägerska för att klippa oss...
    När jag var färdgklippt så kommer alla tjejerna in på salongen!
    Jag fick "världens minsta cykel" att cykla på längs hela storgatan upp o ner...iförd i grön klänning med leopard byxor
    När jag gjort det så åkte vi vidare där det var helkroppsmassage...UNDERBART!
    När jag varit där så satt vi ute vid en sjö och åt jätte god pastasallad och sedan var det att dra vidare till ett annat ställe å köra femkamp (det var pilbåge, skjuta pil i rör å samarbetsövningar)vidare sedan åkte vi till en kompis o bytte om...Jag fick nu någon "snygg"klänning att ta på mig..och vidare åkte vi till en restaurang å åt gott & drack gott!
    Sedan åkte vi hem till min svägerska igen å spelade lite spel o till slut så delade vi på oss vid 24 tiden...

• Svar på tråden Möhippan....
  • EvelinaK

Låter som en härlig möhippa!
    Hade du kul!?

• jennieoper

Det var jätte kul!!

Synd bara att det blev datahaveri kvällen innan...annars hade jag fått spela in en låt

Men men sån´t händer....

• jennieoper

Nu i helgen blev min m2b "kidnappad"....

Han trodde att han hade jouren å åker ut till en gård å ska fixa något....När han ska gå in i ladugården så kommer hela killgänget utspringandes och sedan åker de å fikar på ett ställe...efter det så åker de till "en sandlåda för vuxna"det var massa olika bilar de fick provköra som de hade byggt ihop...

Efter det så åkte de till Harrys i Motala å åt mat & till slut till vätternfestivalen....

Midnattsolsrallyt gick ju genom städerna med vilket resulterade att min m2b fick en klapp på ryggen av Mikael Persbrandt och lyckoönskningar... en rolig grej....

• EvelinaK

Häftigt att får en klapp av Mikael Persbrandt!!
    Lycka tilL!

Svar på tråden Möhippan....