önskelistan
ni som redan bor med er M2b.. vad har ni önskat er? behöver såå mkt tips till i övermorgon haha
ni som redan bor med er M2b.. vad har ni önskat er? behöver såå mkt tips till i övermorgon haha
Vi önskade oss ekonomiskt bidrag, praktisk hjälp mm.
vi önskar oss pengar till bröllopsresan. kanske är lite tråkigt men vi harverkligen inte plats för några saker (bor på 46 kvadrat) och jag pluggar så vi har inte råd att åka nånstans annars!
Resebidrag här också.
Vi har precis köpt hus (för 1½ år sen) vi önskar oss presentkort på en byggfirma här bredvid, samt en handelsträdgård...
upplevelser, välgörenhet (ett fadderbarn), bidrag till bröllopsresa
någon mer?
Jag undrar samma sak.
Vi funderar på bidrag till resa eftersom vi inte kan åka annars.
Porslin och wii och symaskin.
Det e allt jag kommer på..
Presentkort kanske..
Om vi kommer att önska oss något så blir det nog presentkort(på resa och nån affär), en sån där lite lyxigare bakmaskin(kommer inte på vad dom heter just nu), presentkort på spa alt hotellnatt nånstans här hemma eller nån stad i närheten(så att man kan ha en lyxhelg utan att det kostar skjortan samt att man inte behöver resa så långt) samt ett riktigt bra ångstrykjärn. Tycker ni om att kolla på film eller gå på bio kan man ju önska sig en massa presentkort på det, så man får lite vardagslyx. Det är väl det jag kommer på just nu.
Tack de låter bra!
E den jättedyra bakmaskinen från Usa du tänker på?
Jag ska kolla vad den heter.
...............................
Bakmaskinen heter Kitchen aid!
Lite finare lakan och handdukar.
Resebidrag
Presentkort på byggnads- och inredningsaffärer (ska göra om köket snart)
Lite småsaker till köket som saknades
Glas ur serien vi samlar på
vi önskar oss ingenting. Om folk vill ge oss något så ber vi dem att skänka pengar till Stockholms katthem istället. Vi har allt vi behöver för tillfället.
Vi önskade oss att gästerna ville komma klädda i tidsenliga kläder och ville de ge nåt annat så önskade vi oss pengar till saker för vår lägenhet (säng, köksbord...). Vi fick den största gåvan: nästan alla gästerna klädde upp sig i medeltida kläder, och så fick vi en del pengar och även många underbara presenter. De hade tänkt till lite extra och gett något personligt, något som vi kan förknippa med dem, inte något som de bockat av från en önskelista. Det var värt så mycket mer. Och allt var snyggt! =)
Låter kanske trist:
www.electrolux.se/node37.aspx
om man redan har allt man behöver... www.presentermotfattigdom.se/
Någon som köpt nåt där? Fungerar det bra?
Min bror ska få sitt första barn snart och tänkte kanske ge dom "en barnmorska".