Bröllopsresa till Barcelona!
Nån mer som ska till Barcelona på bröllopsresa? Vi ska vara där några dagar, och åker sedan vidare söderut i Spanien..
Nån mer som ska till Barcelona på bröllopsresa? Vi ska vara där några dagar, och åker sedan vidare söderut i Spanien..
Nej men vi var där i början av april, samt en vecka förra året i maj. Jag älskar den staden!
Jag var där nu i början pa maj, men tyckte inte att det var sa fantastiskt - massor av turister och ganska nerganget, utom just runt turiststraken. Men nagra dagar kan det vara värt, i synnerhet om ni aker vidare sedan.
Vi har varit där innan, och tycker att staden är helt fantastisk. Men visst finns det nergångna kvarter också, men allt har ju en baksida..
Älskar alla små tapasbarer och mysiga små kryp in..
Det som är så härligt tycker jag är att det finns verkligen allt i den staden och allt är så nära. Man kan ligga på stranden på förmiddagen, shoppa på eftermiddagen, ta en god kaffe på någon uteservering och titta på folk, strosa runt bland alla sevärdheter, ta en picnic i någon park, gå på fotboll och på kvällarna gå runt på tapasbarer och dricka cava
Vi vill med åka till barcelona, vi vill även hitt en båttur, inte bara en dag utan 3 dagar kanske, i September, någon som vet?
underbar stad.. den har allt :) vi åker dit en vecka nu i juli :)
Någon som känner till en båttur då?
Någon som varit på bröllopresa som har tips på romanik?