• John John

    Svensexa söker Möhippa den 31/6, för gemensam fest!

    Hej!
    Jag är en del av en svensexa som ska hållas i helgen (30e och 31a maj). Vi är 22 st roliga killar runt 35 år som ska fira en kompis som gifter sig på midsommardagen. Vi har ett kanonschema för hela helgen och på lördag ska vi äta middag och dricka drinkar på en restaurang i ínnerstan i Stockholm som vi har abbonerat.

    Min uppgift i svensexan, utöver att steka hamburgare vid basketplanen på fredag är att undersöka om det finns en likasinnad möhippa som vill festa med oss på lördag kvällen?

    Skriv en rad och berätta vad ni är för gäng så ser vi om vi kan pussla ihop något kul!

    /John

  • Svar på tråden Svensexa söker Möhippa den 31/6, för gemensam fest!
  • Munchkin

    Kan ni inte försöka prata med de som fixar vrudens möhippa och festa med dom? Borde väl vara roligare att festa med folk ni redan känner än med frömlingar, plus att både beud och brudgum antagligen uppskattar att det blir en mösexa av alltihopa i slutändan.

  • Pienaar

    Jag tycker också att ni borde höra med de som fixar brudens möhippa, mycket roligare

  • vintergården

    Eller letar ni andra efter nya kvinnliga bekanta =) Annars håller jag med föregående skrivare

Svar på tråden Svensexa söker Möhippa den 31/6, för gemensam fest!