• jennieoper

"organza påsar"

....ja sådana man lägger på varje gästs plats med godis i...lime/gröna är jag ute efter...
    INTE sådana med stjärnor å så på utan helt släta...
    Vart finns de att köpa och som inte kostar en förmögenhet...jag menar jag ska trots allt ha 60 stycken

• Svar på tråden "organza påsar"
  • DanKat

Om du är pysslig av dig kan du köpa tyg i den färg du vill ha och sy egna (Det har jag gjort) Men det tar tid förstås, så då gäller det att du har den tiden och tycker det är kul att fixa sånt

• 20080719

Jennie, jag har gjort små knyten, klipper en fyrkant och tar sidenband med ståltråd och knyter det runt. Tyger är organza och det finns limegrönt typ på IKEA. Jag gjorde 200 st igår, men jag gillar att pyssla. Ska lägga in en bild senare idag så kan du få se :)

• anniepannie00

Hej de har ju organza påsar på calligraphen där är det 10st för 70 kr tror jag.
    Men det finns massor av pyssel sidor som har mycket billigare.
    Jag har tex köpt mina på teardevil där de kostar 4kr st ist.

• jeslin

Diadema kan man maila o fråga om hon kan beställa hem dom färgerna man vill ha..
    Priset va nog inte jättemycket tror jag

• Jempa5

Jag beställde mina från www.diadema.se De kostade 5 kr styck och de tog hem i den färgen man ville ha.

• Blivande fru Jonsson

Såg att det var ett tag sen du skrev men jag gör ett försök ändå.

Vi köpte våra på www.westpack.com. Innan vi bestämde färg så fick vi hem några olika prover och limegrön var en av dem. Skitsnygg, men vi hade redan valt vinrött som tema så det fick bli så. Man var tvungen att beställa minst 100 st men dom var jättebilliga för vi fick ge drygt 200:- inkl. frakt.
    By the way, vi blev jättenöjda. Dom rekommenderas varmt!

Svar på tråden "organza påsar"