• aprilsolen

Upplevelse i gbg-trakten??

Snälla hjälp! Min bästa vän önskar sig upplevelser i bröllopspresent - vad finns det för kul som man kan hitta på i Göteborgstrakten?? De är inte direkt spa-personer, men om det finns något riktigt naturskönt, vackert ställe så kanske...
    Jag är tacksam för alla tips, maxkostnad typ 2.000 kr. (vi är några som ska lägga ihop)

• Svar på tråden Upplevelse i gbg-trakten??
  • tolonta

Upplevelser - middag + konsert eller musikal, kanske... Alltså presentkort på en restaurang och några biljetter.

• aprilsolen

Tack för tipsen! Men jag skulle nog vilja ge bort något mer ovanligt, min vän är ganska kräsen av sig och man vill ju ge sin bästa vän det bästa, eller hur?
    Någon som känner till någon natur-upplevelse kanske?

• 071227

champagne och ostron i en hot tub på kärringön kanske?

• aprilsolen

Det låter ju inte fel! Nu äter de ju visserligen inte fisk/skaldjur, men annars - finns det någon hemsida man kan kolla på? Eller ställer du upp med hot tub´en?

071227 skrev 2008-05-29 16:35:51 följande:
    champagne och ostron i en hot tub på kärringön kanske?
  • 071227

Tyvärr har jag ingen hot tub(-:, men jag har hört flera som varit på kärringön och druckit champagne och ätit ostron i en hot tub på kärringön. Tyvärr har jag ingen hemsida, men du kan väl googla på kärringön+hot tub/tunnbad??
    Hoppas du hittar det för det var riktigt upskattat av de som varit där.

• 071227

Ja där är det ju!! Det ser ju hur mysigt ut som helst!!!

• aprilsolen

Det ser fantastiskt ut! Synd bara att mina vänner är vegetarianer... Men stort tack för tipset! Någon som vet någon klätterklubb eller liknande?

Svar på tråden Upplevelse i gbg-trakten??