Han är jättetrevlig och lätt att ha och göra med.
Oj, ja, vad blev det...har inte vågat räkna efter Men vi ska se....hyran av lokalen kostade 6400 kr om jag inte minns fel.
Utöver det betalade vi 600 kr per kuvert för jättegod förrätt och huvudrätt tror jag det blev. Vi var 64 pers tror jag, så det blev 38400 kr för mat. Så totalt betalade vi 44800 kr för mat och lokal. Lite dyrt, men å andra sidan ingår mycket och det är en fantastisk lokal. De står ju för dekorationer om man inte vill ha något speciellt, för dukning och städning och serveringspersonal och barpersonal. Dessutom fick vi vickningen, korv och bröd, i det priset också.
Man tar med sig egen alkohol, när vi var där kostade det inget att göra så och vi fick ha fri bar. Däremot pratade de om att de funderade på att införa att man måste ha bar till självkostnadspris, pga av att de har haft så mycket problem med fulla människor när det varit fri bar, men jag vet inte om de har infört det än. Men fortfarande då måste du ta med dig egen alkohol.
Sen tog vi tårta utifrån, men använde oss av deras rekommendation, Romme Bageri.
Kanske att de är lite stela om man vill ha det väldigt personligt med dekorering och dukning, men det löser sig. Och personligen tycker jag det är fint och stilrent med vitt, och det passar så fint i lokalen. Vi ville ha egen variant på blomsterdekorationerna, som ändå inte blev riktigt som vi ville, men det spelade inte så stor roll eftersom helheten är så fin!