blev hippad igår!!!
Ja, igår hände det jag gått och väntat på. Dom kom och hämtade mig på jobbet. Vi tog oss till Nautilus på Högevallsbadet i Lund. Där fick jag byta om till en värsting outfit som kunde passat i vilken flash dance film som helst. Vi körde ett pass som var att vi skulle vara vääldigt sexiga, det var askul. Men fy fasiken vilken träningsvärk jag har idag. Efter det åt vi lunch i stadsparken och bara njöt i solen. SEn bar det av till Malmö och in i skivstudion där jag fick spela in en skiva, det blev Lena Ph´s Ont det gör ont......! Shit vad kul det var, vi skrattade så vi fick ont i magen. Vi åkte vidare till en av tjejernas sambos arbetsplats där han hade dukat upp ost bricka, räkor och vin. Vi duschade och gjorde oss snygga för att sedan åka in och äta mat, trodde jag, nä då stannade vi först till och checkade in, för jag och min tärna och syster skulle sova på hotell, wooow, nice! Nu började jag bli hungrig och vi åkte till en restaurang och käkade. Sista anhalten var schlagerbaren (hipp) och där beställde dom in en flaska skumpa. Vi dansade och hade trevligt några timmar, sedan var jag helt slut så då gick vi till vårt fina hotellrum och somnade gott.
Jag är sååå super nöjd med min möhippa, detta var ju bara förfesten den riktiga kommer ju så småningom!!!!!!!!
Tack alla mina goa vänner!