Tribeca Grill i NYC?
Ngn som varit där?
Ngn som varit där?
Ja jag har varit där. Det var för 4 år sedan ungefär. Åt fois gras & tog en drink =)
Det var ganska mörkt men mkt välbesökt och blandad publik.
Ok, men du rekomenderar det stället i vilket fall?
Vi var dar for ett par ar sedan med slakten och det pratas fortfarande om hur bra det var. Super mat och service, men valdigt avslappnat - man kan komma i kostym eller jeans och kanna sig lika ratt.
Rekommenderar det varmt (forutsatt att det inte andrats sen vi var dar....)
Ja jag tror det =) Rekommendera för vad?
Som TEB08 skriver tror jag att det kan passa ett större sällskap men jag vill inte påstå att jag var jätteimponerad. Sällskapet däremot är ju det som är viktigt!
Ja, maten är bra. Servicen är ok.
Skall bröllopsmiddagen vara där?
27 sep 2008 skrev 2008-06-03 13:48:41 följande:
anna 1976 skrev 2008-06-03 13:51:23 följande:
Anna Sol skrev 2008-06-03 14:47:05 följande:
Tack så mycket för tipsen. Jag älskar fisk och skaldjur men min m2b är mer än köttkille...;)
Tavern on the Green ser supernice ut. :)
Anna Sol skrev 2008-06-03 15:12:04 följande:
anna 1976 skrev 2008-06-03 15:21:17 följande:
Tavern on the green - supermysigt ställe.
Jag skulle inte välja Tribeca för jag tycker det finns vackrare, ljusare,mer romantiska och härliga ställen för en bröllopsmiddag just. Vilken tid på året gäller det och vad vill ni ha för stämning? Glatt/uppsluppet, högtidligt eller romantiskt? Hoppas inte jag ställer till det för dig med mina åsikter - jag är ju trots allt bara en enda liten tyckare =)
Jag har i stort sett bara hört negativa saker från de som ätit på Tavern on the green, medioker mat till ockerpriser. Vacker omgivning dock, gå dit ta end rink och njut av omgivningarna men ät nån annanstans, särskilt om det är bröllopsmidagen ni ska äta...den vill man ju att den ska vara bra.
27 sep 2008 skrev 2008-06-09 22:13:44 följande:
Ska ni absolut äta där skulle jag i så fall satsa på en eklare lunch, och sen middag på nåt bättre ställe, kolla www.menupages.com, så får du information om i stort sett alla restauranger i NY, med betyg satta av de som ätit där, i de flesta fall kan man även kolla på restaurangernas menyer
Gå in på brguestaurants.com. De har många fina barnvänliga och romatiska restauranger i lite lugnare områden. Speceillt Isabellas och Ocean Grill - båda på Upper West Side.De har god mat, mycket prisvärt och bra serivce.
Rekomenderas varmt! Lycka till!