När tror ni?
Hej! Lite nojig med möhippa snart ( vet att den kommer). Vi gifter oss den 5 juli och min fråga är: När brukar man ha möhippa? En månad eller en vecka innan?
Hej! Lite nojig med möhippa snart ( vet att den kommer). Vi gifter oss den 5 juli och min fråga är: När brukar man ha möhippa? En månad eller en vecka innan?
jag tror på en vecka innan, men det kanske är helt fel. planerar en hippa åt en kompis just nu och vi ska ha den en vecka innan
Hej, jag vet inte men jag har sagt till att jag hoppas på 2 veckor minst emellan möhippan i giftemålet, samma för svensexan. Man vet aldrig vad som händer på det sistnämnda
Jag hoppas att det iaf är en månad emellan..
Jag fick i söndags och m2b söndagen före det och vi gifter oss 9:e juli. Allt beror nog på när de som ordnar hittar ett bra datum där många kan.
Jag fick min i lördags och sambon får sin svensexa nu på lördag, och vi gifter oss 5 juli
Min var ca 2 ½ v innan, totalt oväntat... Hade väl på något vis tänkt mig att det skulle bli närmre.
min var 3 veckor innan...men gå inte och häng upp dig på att det kommer, då blir du bara ännu mera nervös än du kommer bli när den väl är där...
min var 5 veckor innan och svensexan 4 veckor innan..
Tack för alla svar...då kan det i princip ske när som...måste städa ;)