• Miilia

bordsdekoration

Hjälp mig jag har köpt genomskinliga "ljus skålar" i glas från IKEA ...sånna som man kan ha värmeljus i men dom är större än ett värmeljus. Vill gärna ha dem på borden som dekoration men vad kan man smycka dom med förutom sand eller stenar? Ni på BT brukar ju ha smarta lösningar på de mesta =) färg temat går i vitt och vinrött ... om det hjälper =)

• Svar på tråden bordsdekoration
  • jelikr

Vi hade rött och mörkrött som tema...
    Har en bild på lokalen , vi är väldigt nöjda med värdinnans jobb. Tror det syns hur vi gjorde med ljusen annars lägger jag in en bättre bild sen

• jelikr

Hade ingen bra bild , men får från fotografen imorrn så då kan jag lägga in om du vill.
    Vi hade såna ljuslyktor du beskrev fast inte med ljus i

• FruHamberg

Vaxade pärlor kan man ju ha både i skålen(alltså under ljuset) och runt skålen på ståltråd. Knyta ett sidenband runt skålen. Det finns ju pennor som man kan använda på glas, så man kan ju skriva små kärlekscitat på dem.

Ja det var vad jag kunde bidra med nu

Lycka till!!!

• halo08

Jag hade värmeljushållare från IKEA modell större, kanske samma?
    I dom hade jag dekorationssand i botten ca 1 cm vatten och vit Gerbera, blomman täckte hela ytan uppe och det blev jättefint, du kan ju ha vinröda Gerbera, jag hade dessutom låga vida skålar från IKEA som jag också hade dekorationssand i vatten , gerbera och flytljus jättefint.
    Jag ska lägga upp lite bilder i mitt galleri kan du kika..

• Miilia

Jelikr - säg gärna till när du lagt in bilderna så ja får se - nyfiken

Fru hamberg- tack för iden pyssla är alltid kul de kan bli riktigt fint man kan säkert köpa pärlor billigt och trä på tråd eller nåt o lägga runt de blir fint =) tack

mera tips ??

Svar på tråden bordsdekoration