ensam?
vart är alla som ska gifta sig i december jag tycker inte att jag hittar någon som jag göra de? är jag helt ensam eller? =)
vart är alla som ska gifta sig i december jag tycker inte att jag hittar någon som jag göra de? är jag helt ensam eller? =)
aa okej hehe =) då är jag inte helt ensam iallafall :)
hehe nja kanske e jag som e tidig men jag älskar att sitta här och planera och kolla runt =)
Alla goda ting är tre skrev 2008-08-16 12:29:47 följande:
hehe okej va kul men de e klart att mitt i veckan oxå funkar=) va kul att de kan bli på eran förlovningsdag... vi har bokat i stadshuset men fick nu veta för nn dag sen att en granne som vi "känner" han e nyinflyttat är vigselförättare och han skulle vilja viga oss då vi kan göra de vart vi vill =) hoppas att de funkar :) men ni får nog börja leta lokal snart kan bli svårt annars
Alla goda ting är tre
ja visst är det hoppas bara att allt går bra med honom=) jo jag har planerat lite till och från sen juni ungefär men nu ska ja börja och ta tag i allt så man slipper stressa i slutet sen hoppas att ni får ett bra pris på lokalerna vi ringde en först dom skulle ha 4500 sen ringde vi en annan dom skulle ha 1200 så de va lite skillnad :P ska ni ha stor fest och sånt eller?
aha okej men de e lagon :p ja då kan de bli väldigt dyrt vi betalar 1700 men får tillbaka 500 som de bara e deposetion men då lagar vi våran egen mat och tar med.
det är i ett folketshus söder om stockholm. bor ni i stocholm?
hehe ja men de e ju ett av dom förta sakerna man måste få avklarat ;)