• Lina_K

    Dumma karlar!!

    För två månader sen mailade en av min m2bs kompisar och frågade efter gästlista och vilka män som skulle komma.

    Ah! Svensexa tänkte jag och mailade glatt tillbaka. Ett tag senar mailade han igen och bad mig uppdatera vilka som tackat "ja" resp. "nej". Jag mailade tillbaka igen och slängde samtidigt med datum på de helger vi skulle vara hemma.

    IDAG... 16 dagar innan bröllopet (!) får jag reda på att "Neej, han har inte planerat något".

    Min m2b kommer bli så ledsen! Vi har ju ändå pratat lite runt det här hemma för att kolla av varandra och vilka helger som passar. Båda har ju vetat något som den andra inte vet. Han kommer bli superbesviken.

    Nu har JAG ringt runt till hans andra kompisar och pratat in på deras svarare (ingen av dem svarade) vad läget är. Jag hoppas någon tar tag i det.

  • Svar på tråden Dumma karlar!!
  • EnaOline

    eller så har de gjort det men vill inte att du ska veta?

  • Lina_K

    Just den här mannen är väldigt driftig men också VÄLDIGT upptagen. Jag har en känsla av att han säger som det är...

  • Ilbäcksan

    Jag kan relatera till hur du känner, jag har inte riktigt samma problem men liknande. Min blivande är inte härifrån och har därför inte så mycket kompisar, de är 4 stycken på hans svensexa. De har inte riktigt tagit tag i det och nu ska det bli i helgen och inget är inplanerat än! Jag har fått vara idé spruta(med hjälp av bröllopstorget ska noteras) eftersom den ena killen gifter sig om 1½ vecka och den andra blev sur på mig för att jag motsatte mig att han skulle flyga ultralätt flygplan(mycket olyckor)....suck, riktigt omogen är han tycker jag. Jag är också rädd att det inte blir bra och att han inte får den minnesvärda svensexa som han förtjänar!

  • Lina_K

    Jag hopas dock att det är som du säger...

  • Miilia

    jag tror nog dom försöker lura dig för att inte du skall i misstag avslöja nått ...vänta o se dom dyker nog upp när ni minst anar det =) ...vad skulle dom annars med listan till ... de kanske är så att även möhippan har nått med planerna att göra o dom kan inte säga nått .. lycka till

  • dfk

    Kanske är dom oroliga för att du "skvallrar" för din blivande eller råkar försäga dig.

  • Pannkakstårtan

    Förstår dig till fullo! Är också orolig för min m2bs svensexa!

  • Lina_K

    Jag hade rätt... men nu har min bror (!!!) dragit igång en och fångat upp hans så kallade vänner så nu blir det åtminstone lite laserdome och öl i morgon...

Svar på tråden Dumma karlar!!