• minney

Ångrat skorna jag köpte för länge sen!

Hejsan!

Ja, som rubriken lyder så har jag ångrat skorna jag köpte till bröllopet i Juli. Jag köpte dom i mars och dom e verkligen fina men det e ett par typ siden pumps och nu vill jag ha öppen sko. vet inte vad jag tänkte men nu har ju fötterna svullnat lite pga värmen och skona klämmer lite och på den ena skon sitter spännet löst bak i hälen.

jag kommer ju svettas ihjäl i dessa skor! Och jag ska ju gå med dom hea dagen! Huuu... Dumma mig, varför hade jag så bråttom!

Nåja, vad tror ni om bytesrätt? Alltså det var ju 3 månader sedan jag köpte dom, de e inte använda och de finns fortfarande kvar i butiken. tror ni att en brudbutik skulle vara så till mötesgående att jag i alla fall får välja ett par andra skor istället eller tror ni det e kört för min del?

Mvh / Minnisen

• Svar på tråden Ångrat skorna jag köpte för länge sen!
  • anna 2008

Det är väl egentligen omöjligt för någon annan att svara på en butiken självt. De måste ju inte ta tillbaka dom eller ens tillåta dig att byta, men det skadar ju aldrig att fråga! Allt beror helt enkelt på hur tillmötesgående de är av egen fri vilja.

• gustafmatilda

Ring/gå till butiken och hör med dem. Förhoppningsvis vill de vara lite extra hjälpsamma när det faktiskt gäller ditt bröllop! =)

• lillabruden

håller med dem andra.. om inget annat så kan du alltid försöka sälja på www.tradera.com el www.blocket.com eller bröllopstorgets köp o sälj! Finns alltid lösningar! Och öppna skor borde du kunna hitta nu ju...kika runt lite, har för mig att Wedins hade en del vita skor (i malmö) men kan ha varit en annan butik..aja men kolla runt lite! =)

• gustafmatilda

Hur har det gått för dig? Fick du byta/lämna tillbaka dina skor?

• ninnabell

jag köpte ett par först men sprang på ett annat par som var billiga så jag har 2 par nu och kan byta under dagen om jag vill

Svar på tråden Ångrat skorna jag köpte för länge sen!