• Eema

    frågor till blivande brud paret

    Sitter och knåpar ihop frågor till en intervju som de blivande brudparet ska få svara på under sin svensexa resp. möhippa och som vi sen läser upp på bröllopet.

    Har kommit på några stycken men sen tar fantasin slut.
    Hjälp mig med roliga och lagom pinsamma frågor. de ska läsas upp på bröllopet framför släkt och vänner + att bruden inte uppskattar jätte pinsamheter.

    Jag har kommit på 10 st mer eller mindre bra bla. "beskriv X med 5 ord", "vad tycker du egentligen om din blivande svärmor", "om du var tvungen att gifta dig med en kändis vem skulle du välja" osv...

    Snälla kom med fler!

  • Svar på tråden frågor till blivande brud paret
  • EnaOline

    men om bruden tycker att svärmor är en riktig bitch kommer ni då läsa upp det på bröllopet? Blir inte det lite känsligt?

  • Zsarah

    det där med svärmor skulle jag skippa, det är ett ganska känsligt ämne.

    *Vad tänder du mest på hos din partner?
    *De romatiskaste minne?

  • Eema
    Zsarah skrev 2008-06-06 23:07:51 följande:
    det där med svärmor skulle jag skippa, det är ett ganska känsligt ämne.*Vad tänder du mest på hos din partner?*De romatiskaste minne?
    Hon kommer veta innan att det ska läsas upp så hon kan välja själv vad hon vill svara och vi vet att hon inte tycker svärmor är värsta bitchen .-)
    tack för era tips! fleeer!
  • bara jag

    Vad hade X tagit med sig på en öde ö (förutom dig)?

  • Gutegirl

    Vad bråkar ni om?
    Är han den bäste älskare du haft?
    Tcker du att h*n kan laga mat?

  • stinakina

    Nej nej nej!! inte "är han den bäste älskaren du haft?"
    *fniss* kan ju bli jobbigt OM han nu inte är det!


    Gutegirl skrev 2008-06-06 23:59:23 följande:
    Vad bråkar ni om?Är han den bäste älskare du haft?Tcker du att h*n kan laga mat?
  • Gutegirl
    stinakina skrev 2008-06-07 00:06:37 följande:
    Nej nej nej!! inte "är han den bäste älskaren du haft?" *fniss* kan ju bli jobbigt OM han nu inte är det!
    Då får vi hoppas att bruden är lögnaktigt lagd
Svar på tråden frågor till blivande brud paret