• stinakina

Paranoid!

Plötsligt är jag misstänksam mot allt och alla!
    Min moster ringer och frågar om jag och sonen vill hänga med på ett gratisjippo som sparbanken ordnar, tågresa till Gävle och furuvik..jag blev eld och lågor, gud så roligt, vår son är ett år och två månader, han skulle säkert tycka det var spännande...

Men nu börjar jag bli paranoid..tänk om de lurar mig? kan det vara möhippa på G?

Jobbigt nu *fniss*

• Svar på tråden Paranoid!
  • bara jag

Jag vet! Samma här..heeela tiden..Man vågar liksom inte lita på någon!...fast visst är det spännande också?

• stinakina

Hi hi, ja jättespännande!!
    Kollar i almanackan, det är körigt nu, semstrar osv, ger mig katten på att furuviksresan är båg.

• bara jag

Grejen är att jag är jättenyfiken av mig i vanliga fall och gillar att ha koll på läget. Jag har hintat till min syster (som är tärna) och sagt extra tydligt: Åh det ska bli skönt att sticka till stranden imorgon! Så hon vet var jag är;). vi gifter oss den 5 juli så det är ju inte så många helger till...När gifter ni er!

• bara jag

? (frågetecken skulle det vara..kan missuppfattas..)

• Anja 19 juli 2008

Jag är oxå grymt paranoid just nu! trodde det skulle bli denna helgen, men är sååå glad att det INTE blev det för jag brände mig i solen i lördags och fick tre enorma herpesmunsår på munnen och jag har så jä..la ont, de är enorma! Har aldrig haft tre på en gång.

Man kan ju inte göra så mkt när man har dem heller. Jag kan knappt äta, man kan ej bada (smittorisk) ansiktsbehandling, make-up NO-NO osv...

Idag såg min väninna som fixar möhippan dem och frågade lite sådär nonchalant "hur lång tid tar det för såna där att läka, alltså när är de borta" hehehe

Så jag misstänker att något är på gång jag oxå!

skitspännande!!!

• lodo

gifter mig om 13 dagar så man är ju lite fundersam, igår när jag va hos en vän som fyller år i helgen så sa hon (dagen innan) att nää jag skippar festen, jag orkar inte städa!
    hmmm..... misstänktsamt kännde jag på en gång händer det inget idag så kommer dom väll nästa helg, för jag vet att det är nått på gång :P

• stinakina

Jag skulle svara i natt, men ack, BT strekade för mig då naturligtvis*morr* Jo vi gifter oss 9 aug först...

Men jag har som sagt kollat almanackan,Nu först blir det ju midsommar, sen helgen efter är det fest då min väninnas man fyller jämnt.
    3 juli fyller min moster 70 år, 4 juli fyller en väninna 30 år, alltså fest på fest. helgen efter det tror jag en väninna till väninnan fyller 30, samt en till tror jag...så om mina misstankar stämmer så kan den 14 juni vara möhippedags...hihi...gud så spännande!

bara jag skrev 2008-06-07 00:11:56 följande:

Grejen är att jag är jättenyfiken av mig i vanliga fall och gillar att ha koll på läget. Jag har hintat till min syster (som är tärna) och sagt extra tydligt: Åh det ska bli skönt att sticka till stranden imorgon! Så hon vet var jag är;). vi gifter oss den 5 juli så det är ju inte så många helger till...När gifter ni er!
  • bara jag

Haha...som jag då...kollat alla tänkbara helger!
    Gäller att gå upp lite tidigare varje lördag nu så man hinner ta en dusch och plocka undan lite iallafall innan det är dags. Känns lite bättre då;)

• lodo

blev inget idag, då är det bara en lördag kvar innan bröllopet :P
    så nästa lördag ska jag va uppe med tuppen o vara klar tidigt :)

• JosieAdde

Mina kompisar börjar ogenerat fråga mig om andra vänners nummer o så.. och säger att "NU ska vi fixa möhippa minsann".. Lite tråkigt tycker jag, hade heldre blivit överraksad.. men men, kul att de tänker på det i alla fall!

• pallesj

Har ju som du bara 13 dagar kvar och har inte känt av nåt alls att det kommer nån hippa, är ju bara nästa helg kvar så jag är helt säker nu på att jag INTE kommer att bli hippas, lite tråkigt o besviken men men så är det, några kommer ju iaf på bröllopet o d ska jag la va glad för hihi

lodo skrev 2008-06-07 18:08:31 följande:
    blev inget idag, då är det bara en lördag kvar innan bröllopet :P så nästa lördag ska jag va uppe med tuppen o vara klar tidigt :)
  • snippy 19juli

njut!!!! jag grät när min va över... så jävla kul att få en möhippa... helt underbart.

• Camsan

Jag trodde att jag visste när min skulle bli. M2b skulle ha sin svensexa den 31/5 och jag var helt övertygad om att alla våra vänner har inte lyckats fixa barnvakt inkl. till oss. Så fredagkvällen så satt jag och blivande och dividerade om vem som skulle bli plockad. Han visste att jag skulle på möhippa och jag visste att han skulle på svensexa och innan det kopplade att de tog oss båda två... Så när det kom en motorcykel på morgonen vid 07.30 så gick jag ut och sa att han är nere i potatislandet så fick JAG ett kuver.. Snacka om att jag inte hade en aning!!!

Svar på tråden Paranoid!