Min möhippa!!
Haha!
nyss hemkommen från min möhippa som var i går. Jag är lite mör i kroppen, men glad! Hade en fantastisk dag!
detta hände:
Kidnappningen:
Min kille var bortrest och hade förvarnat mig om att en kompis skulle komma och låna en bok (dem pluggar ihop). Jaha inget konstigt med det eftersom det har hänt förr. Jag höll på att göra iordning mig då jag skulle få besök av en kompis, som jag hade fått reda på inte skulle kunna vara med på möhippan när den nu väl skulle bli av. Min tanke var då att hon kanske ville träffa mig innan möhippa istället. Jag var säker!! på att möhippan skulle vara nästa helg och misstänkte ingenting igår.
Kompisen kommer och lånar boken. Han frågar sen om han kan få låna toaletten, javisst sägger jag och fortsätter att fixa håret i hallen. Helt plötsligt ringer det på dörren igen! Där står min granne (vi umgås mycket och hans tjej var sen med på möhippan), han vill låna huvudvärkstabletter till tjejen som var lite bakis. Visst sa jag men tabletterna är på toa och där är Björn (kompisen som skulle hämta boken,han har träffat grannarna flera gånger). Det kändes lite obehagligt att han var inne på min toalett så tidigt på morgonen när grannen ringer på.. och vips kommer han ut iklädd endast HANDDUK runt höften! Jaha säger grannen det här känns ju lite konstigt.. jag blir helt paff och frågar vad han håller på med.. tror att han försöker vara rolig för grannen. Just då kommer alla tjejerna.. och jag fattar inte ens här att dem hör ihop! jag tror att björn drar ett skämt med grannen och att tjejerna bara råkar komma just i detta ögonblick.. hahahaha kände mig skitdum som hade en halvnaken karl i min hall! hihihi sen fatta jag såklart ! har aldrig blivit så lurad! hahaha
Sen åkte vi och hade 7-kamp! Så jävla kul! alla kämpade, gjorde sitt bästa och ville verkligen vinna! Mitt lag vann efter att jag avgjorde på hinderbanan ganska nöjd med det!
Efter det åkte vi gokart, det måste jag göra oftare vilken grej! och vem vann-jo jag såklart
jag fick ett litet block där jag sulle samla kärleksråd från vissa männiksor tex yrkeschafför, lärare osv. Roligt!
På kvällen var vi hos min snart.. svägerska. Jag fick presenter ifrån alla som var förknippade med min relation till olika personer-så fick jag gissa vem presenten var ifrån. Det var frågesport också om min kille, tex vad han har sagt att han föll för hos mig. Vad hette hans två nallar när han var liten osv. Skitkul och det gick bra!
Helt plötsligt kommer det en för mig okänd tjej. Japp dAx för sexlekssaksgenomgång. Vi hade verkligen roligt och jag tror att alla beställde något....
Vi åt supergod mat, bulgursallad och kyckling. SOm efterrät min favvo marängsviss! Love! Vi drack drinkar, vin cider och hade allmänt skoj!
Det var länge sen jag hade en så otroligt lyckad och trevlig dag!
TACK SÅ HEMSKT MYCKET ALLA INBLANDADE! Fantastiskt! TACK!'
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-08 14:33
Måste tillägga att vi tog en hel del lite konstiga kort... som jag inte får se i efterhand och inte vet var dem kommer tat hamna........ ser fram emot att se dem igen!