• jennyshimmer

möhippa & svensexa

Jag och min m2b blev ordentligt överraskade i fredags, på nationaldagen. Vi var bjudna på middag hos mina föräldrar 8 mil bort så vi stack tidigt för att va där hela dagen. Hinner inte ens vara där 5 minuter innan mina bröder & syster och deras respektive & våra vänner kommer fram ur buskarna på tomten. Genast fick vi byta kläder. Jag fick dagen till är på mig en svensk folkdräkt ( SUPER FIN MAN BLEV ;) ) och min sambo fick på sig sverige tröja och korta korta shorts på sig i bästa fotbolls tema. Sedan blev det mousserande vin & öl. laddade upp med lite lunch & sedan fick jag och min m2b skiljas åt. Vi tjejer åkte till en äventyrsgolf. Jag utrustades med en nappflaska med lite förstärkande i. :) Hade jätteroligt & mitt i allt spricker kjolen på mig och jag flashar upp min gump med enbart stringtrosor på mig, men det bjöd jag på! :) Sen bar det av till en park där jag fick gå på skattjakt leta efter allt möjligt roligt och blev ytterligare förfriskad med cider & frukt. Under samma tid hade min m2b blivit iväg körd till en fotbollsgolf (också uppskattat) & efter det körde killarna laserdome & massa öl. :) Efter detta möttes vi alla upp igen då det var dags för spa, de hade hyrt hela stället. men uppdelat ändå i de olika poolerna. Efter det fick vi ny utstyrsel, nu något finare. en hel vit klänning med skärp. det var skönt att få fixa till sig, hann ju inte göra det innan på dagen. min m2b fick på sig gröna byxor & blå tröja, väldigt fin!
    Middag blev det sen och sen möttes vi upp igen och gick tillsammans till en pub. Och sedan efter en fullspeckad dag kände vi oss Väldigt nöjda. Helt lyckat tyckte både jag om min m2b. Nu känns bröllop ännu närmare!

• Svar på tråden möhippa & svensexa
  • Goldensea

Låter som en härlig dag! Håller med dig om att bröllopet känns mycket närmare nu när man blivit hippad!

Svar på tråden möhippa & svensexa