• lindahallman

vilket märke på solglasögonen?

ska köpa nya solglasögon, men vilket märke? vilket är mest inne eller hetast just nu? funderar på DG, Chanel eller Ray Bans men inser att det finns så många märken. vilket skulle ni valt?

• Svar på tråden vilket märke på solglasögonen?
  • Silvergalen

Jag har nyss köpt nya Max och co på synsam. Jättefina med lite lila glas

• 080801

Jag tycker att du ska strunta i vilket märke det är på glasögonen och istället prova och se vilka du trivs i och vilka som passar dig.
    Du begränsar ditt urval något enormt om du börjar med att utgå från märket...
    Lycka till i solglasögondjungeln!

• Vinterbruden 08

Jag älskar solglasögon.. Mina Prada är favoriterna och sen DG men som sagt det är inte märket som gället utan passformen.. Men kolla in prada, skitsnygga!!

• Krystal

Hade tänkt mig att skaffa ett par slipade solglasögon som var av den lite större moderna stilen, har bara haft clip-on:s dom senaste åren och ville något nytt. Hittade ett par bågar Specsavers och gick några dagar senare på synkoll för att beställa ny glasögon och ett par slipade solglasögon.
    Men...det viade sig att jag hade 0.5 förmycket på ena ögat för att man skulle kunna slipa glas till dom bågarna (max var -4.0 och jag hade då -4.5)
    Så....jag fick kolla runt på "valiga" bågar att sätta solglas till...Lyckades hitta ett par som dög, men jag hade ju hoppas på dom lite större.
    Men men... c'est la vie

• bridesilly

Skulle jättegärna vilja ha ett par riktiga märkessolisar. Någon som vet vart man kan köpa ex dior lite billigare än i sverige?

• Utomlands 2008

I Sydostasien finns Dior, DC, Prada osv för en tia eller två...

• bridesilly

hmm ja dior inte diör då helst va

• Jojjo82

Roxy är mitt favoritmärke! Har mina roxy på mig i bildarkivet

• Utomlands 2008
    bridesilly skrev 2008-06-09 22:19:49 följande:
    hmm ja dior inte diör då helst va
  • lindahallman

ja kollar vidare tack för tipsen hitintills

• CeciliaA

Gucci är absolut hetast alla kategorier, i min smak!

Lycka till!

Svar på tråden vilket märke på solglasögonen?