• bara jag

jag vill hylla detta forum!

Detta forum har hjälpt mig och många andra tjejer (och killar?). Jag har skrattat,gråtit,blivit förvånad,blivit arg...ja..allt!! Vad vore en bröllopsplanering utan er BT brudar?
    Om man så är glad eller nedstämd så känns det gott i hjärtat att vi har en plats där vi både kan prata om lite ytligare grejer såsom dukning och blommor. Men även lite djupare och allvarligare saker.Vi hjälper varandra, vi stöttar varandra, vi ger vår omtanke till varandra. Ville bara säga det..

• Svar på tråden jag vill hylla detta forum!
  • Piggelinlover

Håller med, man kan verkligen slänga ut en fråg alr be om hjälp och man får svar från alla håll..
    e verkligen toppen!!!!

• stinakina

Håller med!! BT är toppen!

• Nikajo

Håller med. Känner att jag fått massor med tips och inspiration inför mitt bröllop, som blev en succe! Tacka alla här för all hjälp!

• Fenixx

ja här har man fått mycket tips och ideér. heja!

• Fröken Larsson

Ja jisses, hur skulle man ha lyckats planera allting utan BT's hjälp?

• fröken sjunfors

Håller helt och hållet med! Sedan jag upptäckte den här sidan så sitter jag och surfar mer än vad jag har gjort på väldigt länge ;) Alla tips, kommentarer och idéer som alla har är helt underbart att läsa :D

• Mrs Van Derkamp

Jag har "hängt" här på BT i 6 år!Är inte ens gift men intresserad av bröllop och längtar tills dagen jag själv får stå brud! Undra hur länge man kan hålla sej kvar?Tyvärr är bröllop så himla dyra nu för tiden att man känner sej riktigt snål så fort man börjar räkna budget,vill ha ett sagobröllop men det får inte kosta mer än 40.000 kr.Tyvärr har man så många krav här sen man hängt på BT i så många år på vad man vill ha,*farligt*

• Lajsan

Lustigt för jag tänkte precis samma tanke i dag, så mycket hjälp man fått av alla snälla människor och bara genom att smygläsa alla gamla trådar. Gifter oss 16 augusti och har haft det lugnt i ungefär 2 månader för planeringen gjordes så bra i tidigt stadium. Lycka till alla!

• Mrs Mommy

Detta forum är nästan för bra
    Jag hänger här fortfarande fast jag har gift mig
    Gillar att ge tips helt enkelt

• Vi2alltid

håller med, och man har lärt sig så mycket nytt oxå!
    det var på detta forum jag blev tipsad om menskopp tex, undrar om jag hade kommit i kontakt med en sådan annars :)
    jag kommer nog oxå stanna när jag har blivit Fru

• Aleta

Jag är gift nu, och jag är kvar...man blir beroende helt enkelt!
    Alla superbra tips man har fått var toppen på bröllopet.
    "Hur kom du på det?" var det många gånger man hörde.
    "På Bröllopstorget" var ju det givna svaret!

En annan sak som gör att man hänger kvar är att man blir så himla glad när man har lyckats hjälpa någon.

Svar på tråden jag vill hylla detta forum!