• Nalle Puh 40

    Musik till Wa...

    Någon som kan hjälpa mig med musiken till Wa? Får det bara inte till att fungera...

    Tack!

  • Svar på tråden Musik till Wa...
  • SweetSun

    har du rätt sorts filtyp? Musiken jag har på min sida är en musikfil jag har på datorn iaf, en vanlig låt så att säga, Mp3.

  • Nalle Puh 40

    Ingen som kan eller vill hjälpa oss???

  • SweetSun

    vad är det som krånglar?

  • Nalle Puh 40

    Lägger in en låt som man ska göra men sen när jag öppnar sidan så är det ändå tyst, konstigt...

  • MyStyle

    När du tryckt preview site, kolla längst ner till höger. Står det start music så tryck på den, prova annars att uppdatera sidan.

    Har du sparat? Kan verka dumt men är lätt hänt...

  • SweetSun

    ibland måste den ha väldigt lång tid på sig att ladda upp, så kolla att den verkligen har laddat färdigt...

  • Red Scarlet

    På min WA har jag försökt att lägga in mp3-filer men de vill inte ta emot dem. Jättekonstigt :(

  • Nalle Puh 40

    På vår hemdator så är det ingen musik så jag har bytt och fixat jätte många ggr utan att lyckas men sen visade det sig att på alla andra datorer så fungerar det så jag har suttit timmar och fixat i onödan och jag är så otroligt oteknisk

  • Red Scarlet

    Hah jag insåg precis att det BARA går med WMA.filer. (Iallafall för mig) Och jag som nästan bara hade mp3-filer. Konstigt att de skriver att mp3 ska funka då, mina kanske var trasiga ;P Nu fungerar det iallafall! ;D

Svar på tråden Musik till Wa...