• Bride in England

Ej for dyr mohippa??

En kompis ska ordna den at mig eftersom min syster/brudtarna bor i Sverige. Har nagon nagot bra tips pa vad man kan gora for kul som inte ar for dyrt?? Har ingen aning!! Tack

• Svar på tråden Ej for dyr mohippa??
  • KIKKIHOLMBLAD

Poängpromenad
    Picnic
    Frågelekar gällande blivande
    Middag hemma hos ngn av tjejerna
    SPA / Smink hemma hos ngn av tjejerna

• Bride in England

Tack for rad! Nagra andra forslag? Vill spendera hogst 400 kr per person, men helst mindre...

• Tooticki

Men, är det inte så att dina vänner ska planera möhippan? Det är väl inte du som ska bestämma aktiviteter och bestämma pris?

• Bride in England
    Tooticki skrev 2008-06-12 13:25:04 följande:
    Men, är det inte så att dina vänner ska planera möhippan? Det är väl inte du som ska bestämma aktiviteter och bestämma pris?
    Som sagt, min syster/brudtarna bor i Sverige och kan inte planera nagot sa jag planerar den ihop med en kompis.
  • gustafmatilda

På min möhippa hade de fixat ögonbindel och UGLY kläder när jag gick på stan. Sen provade jag underkläder, de köpte ett set + transperand linne och stay ups, det var nedsatt pris så där kom de undan på det. Efteråt åkte vi till havet där vi hade picnic innan jag skulle fotograferasi mina heta nya underkläder. Bilderna gjorde de sedan en bok av som min make fick på bröllopet. Jag hade inte gjort en secret box till honom själv, och han blev JÄTTEGLAD för den lilla bilderboken hehe. Efteråt fick jag relaxbad hemma hos mina föräldrar samtidigt som tjejerna fixade med jättegod middag - grillspett med kyckling och grönsaker, småpotatis i ugnen och sallad.

En underbar kväll blev det trots utan restaurangbesök och dyra spadagar.

• Tooticki

Nej, du sade att en kompis ska ordna den åt dig

• Bride in England
    Tooticki skrev 2008-06-12 13:29:32 följande:
    Nej, du sade att en kompis ska ordna den åt dig
    Men hon behover hjalp med ideer. Idealet hade naturligtvis varit att jag hade ett helt kompisgang har i England som kande mig sen barnsben och organiserade allting men har far jag ta det som det blir, battre an inget
  • Tooticki

Absolut!

Pic-nic
    Brännboll
    Kubb
    Massage på en skola för blivande massörer
    Hemmaspa med tända ljus, dämpad musik, eteriska oljor, bubblor i badet, fotmassage, jordgubbar och bubbel
    God hemlagad middag
    Frågesport om ex och blivande maken

Svar på tråden Ej for dyr mohippa??