• Cattapulten

    imorgon ska de ta min m2b

    Idag ringde min m2bs bror (som kommer vara bestman)... Han ville bara förvarna att de ska ta honom imorgon. De kommer nämligen ta vår ena bil inatt och eftersom jag åker till jobbet 04.15 ville han meddela att det är dem som "tagit" bilen!!!

    Hjälp tänkte jag... vi har ju inte ens skickat ut officiell inbjudan till alla, inte ens gjort den slutgiltiga gästlistan. Men han har bara "tagit" med alla utan frågetecken som tur är!!
    De är ute i god tid eftersom vi gifter oss om 3 måndare!!!!!!

  • Svar på tråden imorgon ska de ta min m2b
  • Brud28

    Oj de var tidigt, men vad kul

    Då måste du va lite små nervös över vad dom ska göra med honom nu då?

  • misstrixie

    Jisses vad tidigt! Men desto större överraskning antar jag.

    Min blivande fick hoppa fallskärm och jag var såååå nervös. Men det gick ju bra...

  • Tooticki

    Vad skoj, hoppas han får en toppendag!

    Vad jobbar du med som börjar så tidigt?

  • Cattapulten

    jag vet bara att de ska göra något på dan och att jag inte behöver packa kläder åt honom... och på kvällen ska de till vårt landställe i skärgården. (samma ställe som vi gifter oss på)
    De kommer hem lördag fm. Blev lite stressad när han sa det eftersom vi ska på barndop på lördag. Men pappan till barnet är med imorgon så de honner hem i tid :)

    Jag jobbar på en godsterminal / på kontoret och alla papper måste vara klara före 06.00 så chaffisarna hinner lasta i tid! Första veckan jag börjar så här tidigt.

  • Tooticki

    Ah, coolt, jag är speditör

  • Cattapulten

    jag är oxå speditör fast jobbar inte som det just nu :)
    tröttnade på gamla jobbet å ville göra nåt nytt....

  • Tooticki

    I see, jag jobbar med sjöimport, Pakistan, Indien och Korea är min trafik.

  • Cattapulten

    jobbade med sjöimport tidigare. Kina, Indien & USA bla.

  • Cattapulten

    I morse 07.15 ringde J och frågade vart bilen var. Jag spelade med och sa att den stod utanför när jag gick 04.15 :-"
    Han såg lite glassplitter på gatan och sa att någon måste ha knackat rutan och tagit bilen. Som tur var kom hela gänget samtidigt som han pratade med mig!!!

Svar på tråden imorgon ska de ta min m2b