• Majsan80

Tyresö

Några som ska gifta sig i Tyresö Kyrka som har lust att träffas nån gång? Jag själv har ett år kvar till mitt bröllop...

• Svar på tråden Tyresö
  • Smurfan

Hej där... jag ska inte gifta mig i tyresö kyrka... men hänger ändå med om det blir en träff ngn gång ... har oxså 1 år kvar till mitt... ska gifta mig på häringe slott

• Anonym

He he. Redan gjort! Rekommenderas! Finaste kyrkan i världen! :)

• annapanna

KUL!!!
    Gifter mig i Tyresö kyrka den 16 augusti......mycket kvar att göra..och så lite tid!!

• Tette

Halloj,ska gifta mig i Tyresö kyrka den 30 augusti, vore roligt med en träff tycker jag, hänger gärna på om det skulle bli nåt.

• Majsan80

Håller ögonen öppna på Stockholmsträffen som planeras av några här... vore kul om alla Tyresöbrudar kunde hänga på, inte sant?

• Nynnar

Gifter mig i Tyresö i november... ngn som skall ha festen på Bygdegården? Jag försöker hitta en cateringfirma med bra priser... ngt förslag ngn?

• Majsan80

Jag ska ha festen på Tyresö Bygdegård men min blivande är turligt nog kock så han gör förberedelserna och sen använder vi oss av hans kolleger under kvällen.

• Señora A

Jag har förslag på en cateringfirma med GOD mat. Vet inte om de är dyra men de heter i alla fall:
    www.cicada.se

Svar på tråden Tyresö