Tyresö
Några som ska gifta sig i Tyresö Kyrka som har lust att träffas nån gång? Jag själv har ett år kvar till mitt bröllop...
Några som ska gifta sig i Tyresö Kyrka som har lust att träffas nån gång? Jag själv har ett år kvar till mitt bröllop...
Hej där... jag ska inte gifta mig i tyresö kyrka... men hänger ändå med om det blir en träff ngn gång ... har oxså 1 år kvar till mitt... ska gifta mig på häringe slott
He he. Redan gjort! Rekommenderas! Finaste kyrkan i världen! :)
KUL!!!
Gifter mig i Tyresö kyrka den 16 augusti......mycket kvar att göra..och så lite tid!!
Halloj,ska gifta mig i Tyresö kyrka den 30 augusti, vore roligt med en träff tycker jag, hänger gärna på om det skulle bli nåt.
Håller ögonen öppna på Stockholmsträffen som planeras av några här... vore kul om alla Tyresöbrudar kunde hänga på, inte sant?
Gifter mig i Tyresö i november... ngn som skall ha festen på Bygdegården? Jag försöker hitta en cateringfirma med bra priser... ngt förslag ngn?
Jag ska ha festen på Tyresö Bygdegård men min blivande är turligt nog kock så han gör förberedelserna och sen använder vi oss av hans kolleger under kvällen.
Jag har förslag på en cateringfirma med GOD mat. Vet inte om de är dyra men de heter i alla fall:
www.cicada.se