• kalevala

    hippad igår!

    blev hippad igår!!!! supertrevligt......blev hämtad vid 8.30...
    av tjejerna...de körde till ruinen där i ska gifta oss, där blev det frukost och champagne, lie mys och prat.....sedan vidare ....till ett litet dagspa på landet där jag fick ansiktsbehandling.....sedan lite frukt och cider.....färden gick vidare...til en av tjejernas mamma som hade ett hus , med en härlig skogstomt ....där var uppdukat med pastasallad ,bröd , vin,......efter det till en smckeverkstad, där vi gjorde halsband....sen bar det av till lund och dansade afrikansk dans......super kul ...kvällen avslutades på resturang........

  • Svar på tråden hippad igår!
  • Balinda

    vad härligt det låter!! Hoppas du hade en superdag :)

  • matildaochniklas

    Låter jättemysigt!

  • madeleneodaniel

    Jag var helt säker på att jag inte skulle bli hippad blev hippad igår!!!!
    Mina underbara vänner hade åkte från olika delar av sverige för att komma hem. De hämtade mig på jobbet och spökade ut mig med banderoll och slöja! Sedan fick jag in sjukhusentren leta lite grejer ett champangeglas bland annat. Sedan åkte vi hem till en tjej som bor här och åt frukt och ost och kex och drack vin. Jag fick samtidigt fylla i en bok med frågor om min blivade make! Sedan efter någon timme bara det av hem till mig där jag fick fem minuter på mig att samla ihop allt som stod på en lista. Jättekonstiga saker. Allt hade jag inte men efter att fått vissa saker så vann jag ledtrådar för kvällen. Därifrån bar det sedan av till höga kusten hotellet. Där intogs en supergod middag! Med mycket fniss och fotande! Efter maten så bublade vi i hotellets utomhuspool. Fantastiskt!! Efter dusch och bastu åkte vi åter till härnösand och hamnkrogen där vi mötte upp med min blivade make och hans svensexa. Där fick vi slå våra ledtrådar ihop. Dessa bildade en sång konstaterade jag. Så tillsammans med bandet fick vi sjunga en del av mitt hjärta med tomas ledin. Detta var både jobbigt och roligt så en och annan tår föll från min kind. Efter detta fortsatte kvällen med dans!! Det hela var en underbar dag med mina vänner. Allt var perfekt!

Svar på tråden hippad igår!