• LyckligBrud2010

Nån som har en bild på en bukett med trollhassel och blommor att visa?

Försöker intala min M2B att det är så himla vackert, men hittar inga brudbuketter att visa...

Snälla hjälp mig

• Svar på tråden Nån som har en bild på en bukett med trollhassel och blommor att visa?
  • laverna

jag har hittat en. kommer nog själv att ha det. ska se om jag hittar var det var någonstans! återkommer!

• laverna

har lagt in en bild i mitt bildgalleri! tyvärr verkar jag inte ha sparat den fin bilden på coursaget (dumma jag) men ska se om jag kan hitta på den där sidan där jag hittade denna bild

• laverna

haha ser att du hittade sidan!

• LyckligBrud2010
    laverna skrev 2008-06-15 11:20:04 följande:
    haha ser att du hittade sidan!
    Var jättefin bukett,men söker nån som har lite mer hängade på sig... som en tratt ungefär.
  • allehanda

Jag är lite petig men det finns inte trollhassel i de buketterna, det är ormhassel.

• LyckligBrud2010

inga fler som har bilder på sina brudbuketter med Ormhassel :P?

• Madam Mim

Hej,

Jag har 2 buketter i mitt galleri med troll/orm hassel. Jag har några fler bilder på min dator, om du vill kan jag maila dom till dig.

• LyckligBrud2010

Madam Mim skrev 2008-07-10 08:41:28 följande:

Hej, Jag har 2 buketter i mitt galleri med troll/orm hassel. Jag har några fler bilder på min dator, om du vill kan jag maila dom till dig.
    ja gärna det :)
Svar på tråden Nån som har en bild på en bukett med trollhassel och blommor att visa?