hjälp!! idéer till en möhippa för en gravid brud!!!!
håller för fullt på att planera mitt eget bröllop som är den 26 juli. så visade det sig för någon månad sen att min tärna blivit gravid, så hon kom till sthlm nu i helgen för vi skulle försöka hitta en ny tärnklänning till henne. då berättar hon att hon ska gifta sig den 30 augusti!!!!!!!!!!!! hon och hennes m2b har varit förlovade i 1½ år och bestämde sig nu hastigt med graviditeten att de vill gifta sig innan de får smått. så tärnklänningsletande blev brudklänningsletande! och då frågar hon om jag vill vara hennes tärna och jag säger såklart ja! blev jätteglad! men inser nu att jag måste försöka hinna med att göra alla saker en tärna ska göra för henne också!
så med en lång bakgrund kommer nu frågan: har ni tips på saker att göra på en möhippa för en gravid brud? kan tänka mig kanske picnic och spa på dagen eller make och fotografering, men vad ska man hitta på på kvällen istället för det annars obligatoriska champagne-drickandet och dansandet? alla förslag tas tacksamt tacksamt emot! (jag bor i sthlm och hon bor i eskilstuna) tack!