• BlivandeFruJohansson

Nu e ja hippad! :-)

Igår va min möhippa och sambons svensexa! Var en helt underbar dag för oss båda! Vi blev tagna hemma tillsammans men åkte i olika bilar. Jag fick en plunta med Martini & sambon fick en plunta med Jägermeister. Dom kom kl 11 och då var de dags med första cidern, sen kom det mer dricka så fort den andra var slut
    För åkte vi och spelade paintboll. Efteråt åt vi tjejer picknick i det underbara vädret. Helt underbara smörgåsar och ASTI Kunde inte bli bättre! Fick ett papper med Carola´s Evighet som jag skulle träna på innan vi skulle åka.. Fick även ett par vita leggings & en "snygg" klänning att ta på mej Sen fick ja en ögonbindel på mej och vi åkte en bit. Kom fram till ett hus ja inte kände igen, men kände igen mannen i huset. Han spelar i ett band och har en inspelningsstudio.. Ja sjöng väl inte så bra, för alla runt omkring höll på att skratta ihjäl sig.. Men de va kul! Sen åkte vi hem till mina föräldrars hus och badade, myste och grillade. Maten var helt underbar! Sen skulle jag byta om och bli sminkad. Klänningen var VÄLDIGT rosa Sen fick ja ha en väldigt söt krona på huvudet me. Sen gick vi ut och där mötte vi upp killarna.
    Dom hade åkt till badhuset efter paintbollen och sedan åkt och ätit. Dom hade suttit på en sportbar och sett matchen. Sambon hade fått haft på sig Spaniens matchtröja och alla andra hade Sverigetröjor
    Vi båda tyckte att vi haft en underbar dag och det inte kunde vart bättre! Är så glada att vi har så underbara vänner

• Svar på tråden Nu e ja hippad! :-)
  • Bluerose

Va´kul för dig, hoppas min dag blir lika lyckad

• Monken

Låter som en helt perfekt hippa ju!!

• BlivandeFruJohansson

Vi kunde inte haft en bättre dag! Så allt va perfekt

Svar på tråden Nu e ja hippad! :-)