• lyckligaparet

Var kan man köpa tröjor som det står " We are honey mooners" eller nånting i den stilen??

Jag har läst ett inlägg från någon om att hon hade köpt tröjor som det stod "We are honey mooners" på eller nåt i den stilen. Skulle jättegärna vilja ha såna. Vi åker på bröllopsresa på söndag.
    VAR kan man köpa dem?

Hälsningar från en mycket lycklig brud som varit fru i 2 dagar.

• Svar på tråden Var kan man köpa tröjor som det står " We are honey mooners" eller nånting i den stilen??
  • Princess Nightingale

Du kan alltid trycka din egen pa typ www.roligaplagg.com/. Googla tryck egen tshirt sa far du upp en del sidor.

• Munchkin

Jag beställde efter en T-shirt med egen tryck från www.spreadshirt.net. De har leveranstid på 24-48 timmar, och tröjorna är verkligen av bra kvalité.

På min tröja står det:
    Just Married
    July 5th 2008

• Miss Blue

Jag beställde därifrån i början av maj och har fortfarande inte sett röken utav några tröjor.....*morr*
    Princess Nightingale skrev 2008-06-16 22:17:56 följande:

Du kan alltid trycka din egen pa typ www.roligaplagg.com/. Googla tryck egen tshirt sa far du upp en del sidor.
  • silvera

Jag glömde att skriva att våra tröjor från Roliga tröjor har hållt tvätt efter tvätt, vi köpte svarta, och de har inte tappat färgen eller formen efter 1½år.
    Jag frågade dem dessutom om de hade större än XL, eller vad som var deras största storlek, och de hade de. Jag fick större tröja utan extra kostnad.
  • lyckligaparet

Tack för alla tips!
    Jag gick till Bröllopsbubblor idag och jag får tröjorna på tors!!

Svar på tråden Var kan man köpa tröjor som det står " We are honey mooners" eller nånting i den stilen??