• Fru Kirta

I morgon träffas vi!

I morgon blir det äntligen av, vår brud/fruträff! Hoppas många verkligen kommer, jag ser framemot att träffa er alla.

Snart ska jag iväg och köpa lite ingredienser till piroger jag tänkte baka till träffen.

Vi ses i morgon!

• Svar på tråden I morgon träffas vi!
  • MalinP

Ja, det ska bli super kul att ses! Är det bara jag som inte har träffat någon ut av er andra tidigare? He, he.. lite nervös!
    Vi ses!

• cicelly

Ni är jättevälkomna!! Håller just nu på att fixa fram bord och stolar. Vi blir ju rätt många - finns viss risk att några av oss får sitta på golvet. Men finns det hjärterum så... Skall bli kul att ses!

• Fru Kirta

MalinP: Jag har bara träffat Hestia innan.

• fröken andersson

Hej!
    Har inte träffat någon tidigare iheller, men det ska bli super kul.
    Tänk att få prata med andra som oxå bara har bröllop i huvudet..härligt.. Tycker folk i min närhet börjar se lite matta ut när jag maler på.
    Ses i morgon

• Corre

Halloj!
    Har inte heller träffat någon annan innan! Nja, vad jag vet i alla fall...
    Men det ska bli jättekul och spännande! Ska nu gå ner och plocka ihop lite material att ta med imorgon!
    Ser verkligen fram emot att träffas!!!
    Kram Corre

• myrantennen

Jag saknar Malmö! Bor i Göteborg nu..
    Var bara tvungen att skriva det...

• Aprilbrud

Åh, jag skulle egentligen oxå vara med imorgon, men mina arbetskamrater har fixat så att vi ska iväg tillsammans och rida islandshäst och det ville jag inte missa eftersom vi gifte oss på Island för en månad sen!

Ha det så jättetrevligt! Det kanske blir fler träffar framöver!?

/ Aprilbrud

• charmtroll

Har heller inte träffat någon innan vad jag vet i alla fall...

Ska bli jätteskoj att träffas!! Min m2b erbjöd sig att köra mig (bor i Lund).

Kramisar!!

• lamie

Hej hej här har ni en som blivit övertalad av Vicki o Kirta att resa hela långa vägen från småland för o komma!!
    Antagligen gör jag så om jag får!!
    Så vi syns nog imorrn!! :)

• ullis_p

Ett tips så här inför morgondagen är att skriva när på framsidan av tidningarna (tex på en bit målartejp eller liknande om man vill kunna ta bort det utan märke). Så blandar vi inte ihop varandras

Piroger låter gott -mmmmm Sen har hestia med mat och jag.. Gud, vi kommer att rulla där ifrån, med all den maten,gottis o tårtor

Nån som tänkt på namnlappar? Jag är urdålig på namn. Hade varit bra med både namnet här och verkliga namnet? Vad säger ni: är det en bra ide? Det är lätt att fixa med målartejp som ju inte lämnar några märken när man tar bort den
    Ullis som behöver en _stor_ väska för alla tidningarna

• Fru Kirta

Ullis_p: jag har också tänkt på namnlappar, det är ju inte så lätt att hålla reda på alla nya namn. Det är ju som komma till en skolklass och vara tvungen att lära sig alla namnen samma dag. Alla vet ju hur lätt det är :)

Så namnskyltar låter bra

• cicelly

Jag har faktiskt satt små namnlappar på mina tidningar och böcker. Känns förresten som vi skulle behöva ett bord bara för alla tidningar och prylar..!

Om ni tycker det är en bra idé med namnlappar på tröjan så har jag etiketter som vi kan använda.

Ses imorgon!!

• ullis_p

Tycker etiketter är en jättebra ide

:)
    Ullis

• Señora A

Vad mysigt det låter! HOppas ni får en trevlig träff!

• Hestia

Låter superbra med etiketter och att märka tidningarna!
    Ullis_p - planerar du att rulla hem så glöm inte Shelleys tårta! :D
    Jag tar med min syster också, och i övrigt har jag träffat Fru Kirta, Lillpaddan och Bina!

Hoppas vi kommer ha det kul i morgon (nåja, idag!)

• charmtroll

Jag ska passa på att träna på min Orbitrek nu på morgonen så att jag kan äta med gott samvete
    See you girls in about four hours!

• cherlindrea

Det här ska bli kul! Jag upptäckte i sista stund att jag tappat bort mitt recept på potatissallad och fick lite panik. Så nu blir det improviserad pastasallad istället. Det borde väl gå att äta det med.

Då ses vi snart!

• Hestia

cherlindea - Jättebra, för jag gör potatissallad! :)

• lamie

hej på er!
    Jag blir sen vi har inte kommit iväg ännu, men vi hoppas komma iväg inom den närmsta halvtimman sen tar det ungefär två timmar ner!! så runt två tre kommer jag om det är okej!

• Gift Anna

Hoppas ni hade det trevligt,brud&ffar är ALLTID kul!
    Säger Anna uppe från västkusten,somforfarande tycker det är kul med bröllop efter ett år som gift.

Svar på tråden I morgon träffas vi!