var köper jag bröllopsskor
Är på väg int ill Gbg..var köper jag brudskor? eller kan tänkas ett par mer finare festskor så man kan änvända dem igen?..ge gärna tips...
Är på väg int ill Gbg..var köper jag brudskor? eller kan tänkas ett par mer finare festskor så man kan änvända dem igen?..ge gärna tips...
Jag köpte mina på Wedins, bild finns i galleriet
Jag hittade mina vid Bergqvist skor.. Tycker inte o de där "riktiga" bröllopsskorna, men om det är de du letar efter så är det bara att gå in i vilken bröllopssbutik som helst! Vi har bara 2 st här i Karlstad, men de har allt man behöver.
Men i grund och botten handlar det ju om vad du vill ha för material och hur kräsen du är..
Lycka till!
Jag hittade de perfekta skorna på skopunkten för 99 kr
Jag köpte mina på Svahns i Kungsbacka utanför Gbg, för jag hittade inga i Gbg...
Jag köpte mina på VIP.
Jag köpte också mina på Wedins. Sååå fina om jag får säga det själv
Jag köpte mina i bröllopsbutiken där jag köpte klänningen. De har gelesula och är sköna som ett par gympaskor. Dyra visst, men jag brukar aldrig gå i högklackat och tyckte att de var värda varenda öre så att jag inte behöver ha ont efter 5 minuter på mitt bröllop. =)De är i siden och går att färga efter bröllopet.
Jag köpte mina på Din Sko,man får passa på att gå in dem bara
Jag köpte på skopunkten finns bild i galleriet.
är jätte nöjd med dom
skopunkten..199kr för ett par vita med kilklack..passar efter bröllopet med ett par jeans..*ler*