• grabbarna

morgongåva om mannen inte är speciellt romantiskt?

vad kan man tänkas hitta på då? vore bra om det inte kostar allt för mycket heller...secret box går fetbort när ska han sitta o titta på dom bilderna känns ju helskumt att ge nåt sånt...

och smycken använder han inte annat än det halsband och de skinarmband han redan har.

han gillar ju iofs sådana här multiverktyg typ gerber...

• Svar på tråden morgongåva om mannen inte är speciellt romantiskt?
  • swordfish

Ge inget alls!! det ska inte jag göra! morgongåva är till för kvinnorna Men jag har även sagt att han inte behöver göra det, jag får så mycket ändå!!

• grabbarna

hihi kanske jag ska köpa en sovsäck till mig själv för han har i flera år surrat om att vi ska åka och tälta och än så länge har jag lyckats avstyra det hela genom att vi har en sovsäck för lite....

• esset50

Min gubbe är jakttokig (jättepraktiskt, för då kan jag vara jättelänge i stallet, gissa hur vi har kunnat vara gifta så länge... ). Han fick en älgstudsare som han bara hade drömt om. Den var ifs dyr. Satsa på nåt personligt? om han har nån hobby?

• FruRålin080808

Min sambo sa häromdagen att han skulle vilja ha ett sedeletui så det ska jag nog köpa och gravera in något på när han fyller år. Det kanske skulle kunna fungera som morgongåva?

• Kanada Hjarta Sverige

det var ju en bra ide till din make - uppgradera hans till en ny.
    kanske tom. en san dar dubbel variant om de fortfarande finns?
    som ni bada kan mysa i.

grabbarna skrev 2008-06-19 22:36:07 följande:
    hihi kanske jag ska köpa en sovsäck till mig själv för han har i flera år surrat om att vi ska åka och tälta och än så länge har jag lyckats avstyra det hela genom att vi har en sovsäck för lite....
  • egensinnig

Jag kommer ge antingen en weekend till Ghent - som han bott i och som vi båda älskar. Eller en samling med raritetswhiskey i en korg med lite glas o cigarrer. Whiskey o cigarrer är det bästa han vet....näst efter mig hoppas jag!

• Munchkin

Min totalt oromatiske, smyckeshatande klockvägrande blivande ska få 2 tavlir med filmceller från npgra av hand favoritfilmer. Jag tror att han kommer att gilla dom för han har pratat om sånna tavlor sen han såg dom första gången Och inte var de särskilt dyra heller

• Zozo

Vi bytte inte alls morgongavor vi.

• 040409

Bra idé köp två sovsäckar som går att sätta ihop! finns många sådana, man köper en med dragkedja på vänster sida och en med dragkedjan på höger sida. Kan användas var för sig och tillsammans! Vore nått som skulle uppskattas av min m2b, om vi inte redan införskaffat det :) Tror vi betalade ca 400 kr/st för dem o det var haglöfs så det var inte så farligt dyrt!

Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-06-20 00:14:06 följande:

det var ju en bra ide till din make - uppgradera hans till en ny.kanske tom. en san dar dubbel variant om de fortfarande finns?som ni bada kan mysa i.
  • Sommargrönt

Jag tyckte det var en jättebra idé! Och när han öppnat paketet så lovar du honom en liten campingtur. Det blir han säkert jätteglad för!

grabbarna skrev 2008-06-19 22:36:07 följande:
Svar på tråden morgongåva om mannen inte är speciellt romantiskt?