Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Ja det börjar verkligen nrma sig och alla frågar hur det går med planeringen när man träffas. Ja det går nog ganska bra just nu! Skönt de!
    Skönt med 3 dagars helg och midsommar har varit super.

• nicolina2008

Hämtade och köpte pappret som ska vara på utsidan av våra festprogram (samma papper som våra inbjudingskort), så nu ska det böra tillverkas! Åker tlll Oslo över helgen och ska sitta i bilen ett par timmar så då får bordplaceringstavlan följa med!

Och idag bokade och köpte vi även en lite miniresa till London! Vi åker på måndag morgon veckan efter bröllopet. Ska bli jätterolig!

• nicolina2008

Hämtade och köpte pappret som ska vara på utsidan av våra festprogram (samma papper som våra inbjudingskort), så nu ska det böra tillverkas! Åker tlll Oslo över helgen och ska sitta i bilen ett par timmar så då får bordplaceringstavlan följa med!

Och idag bokade och köpte vi även en lite miniresa till London! Vi åker på måndag morgon veckan efter bröllopet. Ska bli jätterolig!

• nicolina2008

Hallå tjejer! Vi fixade bordsplaceringen i helgen. Men det kommer nog bli lite ändringar på visa. Vi fick ett bortfall idag. Denna vecka blir det lungt med bröllopsplaneringen men nästa vecka händer det dessto mera! Ska änligen få prova min klänning och träffa sömmerskan och så ska vi träffa prästen. Har ni hört något om man ska öva i vigseln innan? Är det vanlig eller måste man be om att få göra det?

• nicolina2008

Tack för påminnelsen Miss Blue.
    Vi ska göra en sådan tavla till vår bordsplacering. M2B tog hem en tavla förra veckan som man kan klä in och ska nog gå efter jobbet och hitta något tyg till det.

I helgen ska vi träffa hon som har stället vi ska ha festen på och bestämma meny och sen blir det en tur runt i området för att se om vi kan hitta någon bra plats att fotas på.

Och nästa vecka ska vi träffa prästen.

Vi ska ha Du är allt och För kärlekens skull i kyrkan och som ska sjungas av en tjej jag har jobbat med tidigare.

• nicolina2008

Hofsan: Vilken rolig hippa!!

I helgen hittade jag änligen ett par örhängen! gick in i en pärlshop och gjorde min egen design. Tjejen som jobbade i butiken hjälpte mig att sätta ihop dem så det slutade på 44:- (änligen något som inte blev svindyrt).

Jag ska ha rosa och lime färgade rosor i buketten med hjärtan på tåd runt om.

Imorgon ska jag prova klänningen, Längtar!

• nicolina2008

Vi beställer tårtan från Ica Maxi och när vi var där hade de gårdagen stårtor kvar som vi kunde smaka på. Det är klar man vill provsmaka, det finns ju så många varianter.

• nicolina2008

Finns det inget annat ställe du kan beställa tårta av?

• nicolina2008

Miss Blue: samma här!! och så måste jag jobba över då en tjej är sjuk..bläää

Men hjälp! Bara 47 dagar kvar...Börjar känna mig stressad...

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D