• B M

present till Best man?

Har ni något förslag på vad mannen kan köpa till sin bestman. Eller gör man inte det?

• Svar på tråden present till Best man?
  • blommisen

vi har köpt en fickpluta på Albreckts guld , dom har köp 3 betala för 2 nu på allt i deras butiker

• flora82

vi tänkte ge bestman en goodiebag med lite smått och gott, presentkort, cigarr, whiskey, choklad m.m. Men nnu gillade jag starkt "diamonds is a girls best friends" idé ang bestmansejdel :)

• EnaOline

vår bestman ska få ett sett med slips, slipsnål, manchetter, penna och en matchande klocka till

• Diamonds are a girls best friend
    flora82 skrev 2008-06-21 18:19:26 följande:
    vi tänkte ge bestman en goodiebag med lite smått och gott, presentkort, cigarr, whiskey, choklad m.m. Men nnu gillade jag starkt "diamonds is a girls best friends" idé ang bestmansejdel :)
    Han vet ju inte om den utan vi kommer att duka med den på festen efteråt så han får dricka öl i den på festen för första gången att vår bestman älskar öl behöver kanske inte tilläggas
  • lindahallman

vi har köpt slips+slipsnål, manchettknappar som han får av oss sen.

• flora82

det var en smart idé vår bestman är också ölälskare så risken är stor att vi "snor" din idé ;) hihi

Diamonds are a girls best friend skrev 2008-06-21 22:48:03 följande:

Han vet ju inte om den utan vi kommer att duka med den på festen efteråt så han får dricka öl i den på festen för första gången att vår bestman älskar öl behöver kanske inte tilläggas
  • Diamonds are a girls best friend

Sno på ni, har inte patent på den he he

flora82 skrev 2008-06-21 23:54:44 följande:
    det var en smart idé vår bestman är också ölälskare så risken är stor att vi "snor" din idé ;) hihiDiamonds are a girls best friend skrev 2008-06-21 22:48:03 följande:
  • Catalina

Vi ska ta med vår bestman på Iron Maiden i Göteborg den 26 juli. Det är vår present till honom.

• joanna75

Ett par fina manchettknappar. Märket DAKO är lite coola! Det tycker jag räcker. Det fick min kille när han var bestman och han blev glatt överraskad. Ska ju vara nåt symboliskt och ändå något som han kan ha nytta av under många många fester framöver!

• flora82

hehe va bra du tycker så :)

Diamonds are a girls best friend skrev 2008-06-22 16:43:39 följande:

Sno på ni, har inte patent på den he he
Svar på tråden present till Best man?