Bästa bröllopsbutiken i stockholm?
Vilken är den bästa och största brölopsbutiken i stockholm? tänkte omde är en välsorterad butik kanske man slipper åka runt hela stan till varje butik.
Vilken är den bästa och största brölopsbutiken i stockholm? tänkte omde är en välsorterad butik kanske man slipper åka runt hela stan till varje butik.
puffar lite för denna - vill gärna ha lite tips själv!!
Oj, svårt! Men Bröllopsbutiken (den heter så ) på S:t Eriksgatan är stor och har mycket både lite billigare och jäääättedyrt
Måste helt klart säga Stockholm brud och fest på Hornsgatan. Mycket att välja på och jätte trevlig personal!
Då slår jag ett slag för Söders Högtidskläder på Horsgatan!Trevlig o kunnig personal o lite blandade prisklasser =)Dock mkt mer herrkläder !
Lillys brud och fest! :) Ligger mellan st eriksplan och odenplan
Garamaj har jag hört gått om på BT
Men jag var ju inne på Lillys och tyckte inte att dom hade så mycket. Blev lite besviken faktiskt...
man får skriva upp alla å ta en heldag på stan :D
Bröllopsbutiken tycker jag, stort sortiment i alla prisklasser och trevlig personal. Titta in på www.brollop.se . Även Ehrlings på Karlavägen (inte lika stort men mycket hjälpsamma).
Om du kan tänka dig att åka utanför Stockholm, kan jag berätta att jag har hittat min drömklänning på Princessa i Södertälje centrum! Personalen var jättetrevliga och serviceminded, jag fick fantastisk hjälp. Jag fick den insydd till mina mått på några dagar. Två månader kvar till bröllopet och klänningen hänger i garderoben. Kan inte bli bättre!!!